Tuore mies oli syönyt koiraa Kiinanmatkalla ja nyt mietin eroa
Minkälainen ihminen syö koiraa??? Minun koirani on uskollinen ystäväni!! Ja mitähän muuta tuollainen idiootti voi "kokeilla", Thaikkumatkakin, mistä mies kertoi tapaillessamme, tuntuu enää pervolta sikailureissulta urpojen kanssa. Sanokaa mulle, mitä teen!!
Kommentit (51)
Onko se nyt pilaantunut mies tai vanhentunut?
Luuletko että hän syö seuraavaksi sinun koirasi?
Aika väsynyt juttu. Keksi parempi.
Ällöttävää!!! Itse jättäisin, leperrelkööt ja selitelkööt mitä lystää. Ei ole sivistyneen ihmisen toimintaa. Kuten ei koko lihansyönti yleensäkään.
Syötkö itse lihaa? Jos, niin älä valita.
Entäs jos miehesi olisikin hindu ja haluaa erota sinusta koska söit lehmää?
Eri maailmankolkissa syödään eri sapuskoita. Se nyt vaan tuntuu meistä pahalta vaikka se on siellä ihan perushuttua.
Koiransyönnin takia en eroa ottaisi mutta thaikkulanmatka poikain kaa taatusti tuhoaisi meidän liiton.
Mies tietää, että pidän koirista paljon. Miksi loukata toista tahallaan? -ap
Miksi muka koiraa ei voisi syödä Kiinassa? Luuletko että tämä meidän kulttuuri on jotenkin parempi tai oikeampi kun meillä hauhau ei kuulu ruokapöytään?
Se on nyt päässyt koiran makuun ja alkaa katsella piskiäsi sillä silmällä ;D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:01"]
Syötkö itse lihaa? Jos, niin älä valita.
[/quote]
Harvemmin Suomessa tuotett liha tuotetaan niin kuin tuo koiraliha Aasiassa. Koiria pahoinpidellään rajusti, kidutetaan + sun muuta niiden ollessa elossa, että lihasta saadaan mureaa. Teuraseläimiä ei sentään piestä ja kiduteta samalla lailla ennen teurastusta.
Ja ei, en puolustele suomalaista lihantuotantoa koska syön vegaanisesti, mutta kyllä tuossa on selkeä ero.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:55"]Minkälainen ihminen syö koiraa??? Minun koirani on uskollinen ystäväni!! Ja mitähän muuta tuollainen idiootti voi "kokeilla", Thaikkumatkakin, mistä mies kertoi tapaillessamme, tuntuu enää pervolta sikailureissulta urpojen kanssa. Sanokaa mulle, mitä teen!!
[/quote]
No ei se että on syönyt koiraa vaan se että käy Thaimaassa. Senhän tietää mitä siellä tekee.
Kyllä taitaa tämä juttu mennä jäähylle nyt. Ensi viikolla sp-testeihin. Kaduttaa, että annoin jo alkuhuumassa ilman kondomia. -ap
Tee koirastas maukkaat pihvit teille romanttista illallista varten ja sitten sovintoseksiä :--DD
Jos thaikuissa on ilman sua ollu nii huoraa pannu, sitten kantsii jättää
Ite oon useasti käynnyt thaikussa syömässä koiria ja nussimassa huoria.
m-32
Osta hamstereita , ja katso onko mies kiinnostunut niistä , ja millä tapaa?
Mulla on lemmikkikani mutta en vedä itkuraivareita jos joku syö lomamatkalla kaniinia.
Potki munille ja kierrätykseen sen jälkeen tuollainen porsas.