Musta tuntuu, että mun naapuri on tosi yksinäinen
Ei ole kokenut oikein mitään elämässään. Kuulin että yritti lähteä mutta tuli maitojunalla takas. Jotenkin säälittää. En haluaisi ystävystyä kun vaikuttaa ripustautuvalta tyypiltä, saa ikuisen riesan pian. Miten saisi muuten autettua yksinäistä naapuria?
Kommentit (14)
Suosittele aluksi Vauva-foorumin Aihe vapaa-osiota. Siitä se lähtee elämä liikkeelle...
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun naapuri, niin sanoisin, että jätä mut rauhaan, ei kiinnosta joku naapuruston kyylä.
Tuskin olen, kun asia on juuri päinvastoin meidän tapauksessa. Ap
Mitä tarkoittaa tulla maitojunalla takas?
Vierailija kirjoitti:
En halua kertoa tarkemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun naapuri, niin sanoisin, että jätä mut rauhaan, ei kiinnosta joku naapuruston kyylä.
tämä. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin joku hullu naapuri, joka haluaa "yrittää auttaa" vain oman tuntemuksensa perusteella. Peruskohteliaisuus riittää kaikille naapureille: ensin nyökkäät ja sitten alat sanoa heippa ilman mitään piilomotiiveja.
Jokaisen pitäisi lähteä pois kotiympyröistä nuorena, kokea muuta kuin synnyinseutu. Tulla sitten takas jos tuntuu siltä. On ainakin käynyt jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa taksia kun yritti mennä ravintolaan mutta ei päässyt.
typerys aloittaja, luuletko useinkin siksi kun katselet omia kulmias? jääkö suusi ammolleen?
melkoinen luulokyylä. näistä on oikeustapauksissakin olemassa.
Tarkoitat varmaan hyvää, mutta eipä sinun naapurisi tilanne sun säälimisistä parane. Ei yksinäiselle ihmiselle ole kuin haittaa siitä, että joku haluaa pelkästä säälistä ja ylemmyydentuntoisesta kontrolloinnista käsin jotenkin "auttaa". Keskity kehittämään itseäsi ja omaa elämääsi.