Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako englannin sanat "learn" ja "know" samaa?

Vierailija
25.08.2021 |

Keskustelin ystävän kanssa pokemoneista että eräs pokemon "doesn't know" (ei tiedä) liikettä, niin tämä toinen sitten raivostunui ja väitti minun sanoen että kyseinen Pokemon "doesn't learn" (ei opi) kyseistä liikettä vaikka kyseinen possu voi sen liikkeen oppia. Omasta mielestäni en väittänyt että kyseinen ei voisi oppia liikettä ja yritin selittääkin että ennen kuin opetat sille kyseisen liikkeen, mutta tämä toinen jatkoi yhä raivoamista ja alkoi nyt sitten mollaamaan minua kun en suostu myöntämään olleeni väärässä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität siis, että pokemoneissa on possu?

Vierailija
2/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vajaa, tyhmä vai molempia? Ehkä sun ap kannattaisi vain unohtaa Pokemonit ja keksiä joku muu hartadtus jos et osaa olla muuta kuin surkea ja haastaa vain riitaa muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen autisti siellä. 😆

Vierailija
4/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti riidoissa toisen pokemon autistin kanssa.

Vierailija
5/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen ymmärtää asioita sen mukaan mitä hänen päässään liikkuu. Usein ihmiset kuvittelevat siis että tarkoitit jotain muuta kuin omasta mielestäsi sanoit. Ei sille voi mitään. Yritä selittää kirjallisesti asia selkeästi.

Raivoaminen ja mollaaminen ei ole asiallista. Tästä voit mainita kaverillesi.

Vierailija
6/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität siis, että pokemoneissa on possu?

Spoink ja Tepik. Niistä sitten kehittyy Grumpig ja Pignite. Ja lopuksi Pignitesta tulee Emboar.

Vierailija
7/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita samaa.

You don't really know what you haven't learned but never mistake what you learned for truth. Data ain't information ain't knowledge ain't truth. The more you know the less you realise you know, you know?

Vierailija
8/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen ymmärtää asioita sen mukaan mitä hänen päässään liikkuu. Usein ihmiset kuvittelevat siis että tarkoitit jotain muuta kuin omasta mielestäsi sanoit. Ei sille voi mitään. Yritä selittää kirjallisesti asia selkeästi.

Se olisi tosiaan pitänyt sanoa jo silloin. Nyt en voi enää mainita siitä koska sain bannit kun laitoin ryhmän ylläpidolle viestin että kielenkäytöllä, haukkumisella ja inttämisellä kaveri rikkoi sääntöjä. Näin siis ihan kiva että minä saan rangaistukset ja yhteisön vihat niskaan vaikka tässä toinen olisi se riitapukari ja minä vain yritin selittää hänelle mitä sanoin ja että hän on nyt ymmärtänyt väärin.

Ap

Vierailija
9/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Learn = oppia

Know=tietää

Vierailija
10/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Know = tietää/osata

Vierailija
11/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon draamaa :D

Vierailija
12/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulit, se on tappelu- ja taistelupeli joten tottakai ihmiset haluaa tapella- ja taistella siitä. Sehän on sen pelin henki.

Vierailija
13/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä siitä jos olet olet aikuinen ja pelaat yhä konsoli- ja videopelejä sen. Ja olenhan oikeassa että ap on täysi-ikäinen aikuinen eikä av:lle eksynyt lapsi?

Vierailija
14/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi ja tiedä

Vierailija
15/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minä siitä jos olet olet aikuinen ja pelaat yhä konsoli- ja videopelejä sen. Ja olenhan oikeassa että ap on täysi-ikäinen aikuinen eikä av:lle eksynyt lapsi?

Anteeks että mitä?

Vierailija
16/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi tosiaan pitänyt sanoa jo silloin. Nyt en voi enää mainita siitä koska sain bannit kun laitoin ryhmän ylläpidolle viestin että kielenkäytöllä, haukkumisella ja inttämisellä kaveri rikkoi sääntöjä. Näin siis ihan kiva että minä saan rangaistukset ja yhteisön vihat niskaan vaikka tässä toinen olisi se riitapukari ja minä vain yritin selittää hänelle mitä sanoin ja että hän on nyt ymmärtänyt väärin.

Ap

On sullakin kyllä suuret ongelmat elämässäsi. Siis riitelet jossain ryhmässä jonkun tuntemattoman kanssa jostakin Pokemon possusta kun tämä ymmärtänyt sen väärin ja sitten valitat siitä ylläpidolle ja vedät porot nokkaan kun ylläpito on bannannut sinut?

Voi hyvää päivää sentään :D Ehkä se ylläpito ei halua toimia lapsenvahtina kuten 95% fb-kirppareiden yp:stä.

Vierailija
17/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ansaitsisi saada näin upeasta aloituksesta bannit koko Suomeen.

Vierailija
18/18 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko aivosi liian vanhat pelaamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä