Oletko juonkun julkkiksen tuttu?
Vastaako julkinen imago todellista? Entä onko hän muuttunut, eli onko ns. eroa ennen/jälkeen julkisuuden?
Kommentit (9)
En ole. Mut mun serkkujen naapuri oli Kake Randelinin sisko.
olen useamman. Vastaus: Ei, kuulu sulle. Siksi olen ystävä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:56"]
olen useamman. Vastaus: Ei, kuulu sulle. Siksi olen ystävä.
[/quote]
No eihän tässä mitään nimiä ja paljastuksia kyselty, ihan yhtä hyvä ystävä hänelle olisit vaikka olisit vastannut niihin kysymyksiinkin. Vähän hassua et haluaa krtoa olevansa monenkin julkkikisen ystävä mut lojaaliudesta ei voi vastata ihan anonyymeihin kysymyksiin ;)
Olen, ei ole muuttunut. Toki on erilainen joillekin randomeille mutta muille ihan samanlainen.
Olen. Ei vastaa. Ja ei ole muuttunut, välillä vaan erittäin tympeä hänen seurassaan olla ihmisten ilmoilla, koska "pysäyttelijöitä" riittää.
Olen, kahden.
Toisen imago ei vastaa. On oikeasti tosi ujo, mut julkisuudessa tietynlainen kuori päällä, mikä on tietty pakko ollakin kun ei kyseisessä ammatissa pärjää ilman että pystyy esiintymään. Ehkä sen takia monesti vaikuttaa julkisuudessa vähän kylmältä, kun se esilläolo ei ole ihan luontaista. On julkisuuden myötä muuttunut oikeassa elämässäkin ehkä vähän avoimemmaksi ja "reippaammaksi", mutta muuten ei ole muuttunut. :)
Toisen imago vastaa. Ei ole muuttunut, on tosi lämmin ja positiivinen ihminen ollut aina ja siltä vaikuttaa julkisuudessakin.
Olen. Eivät ole muuttuneet. Imagon vastaavuus riippuu julkisesta roolista. Nätit tytöt ovat julkisuuskuvastaan huolimatta fiksuja, ajattelevia ja mukavia. Poliitikot taas ovat yleensä rennompia oikeasti. Rokkarit ym. muusikot ja taiteilijat vastaavat aika hyvin julkista imagoaan.
Olen. Julkinen imago erilainen kuin arkielämässä. En sanoisi muuttuneen hirveästi julkisuuden myötä.