Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakenneultrassa ajankohta, ei yli vko 20+6?

Vierailija
24.09.2014 |

Neuvolasta saamassani kirjasessa luki, että rakenneultra voidaan tehdä viikoilla 18-21. Nyt sain tietää,  että se pitäisi olla tasan viikolla 20 ja oikeastaan 20+6 on jo vähän liian myöhään,  että kaikki näkyisi. Siis miten tämä nyt menee?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panic, näkyy ne sisukset tuolloinkin ja ihan on normaali ajankohta ultralle.

Vierailija
2/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut siirtää rakenneultran ajankohtaa. Mulla on aika päivälle 20+2. Ainoa vapaa aika olisi ollut 20+6, mutta aikoja välittävä sihteeri sanoi, että se on liian myöhään,  sitten ei kaikki rakenteet enää näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20+5, ja hyvin näkyi.

Vierailija
4/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on marraskuussa rakenneultra ja viikkoja silloin muistaakseni jo 21+. Merkitystä kuulemma siihen, ettei noilla viikoilla enää tehdä aborttia, mutta ei mulle ainakaan sanottu että muuta merkitystä/haittaa olisi.

Vierailija
5/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:25"]

Mulla on marraskuussa rakenneultra ja viikkoja silloin muistaakseni jo 21+. Merkitystä kuulemma siihen, ettei noilla viikoilla enää tehdä aborttia, mutta ei mulle ainakaan sanottu että muuta merkitystä/haittaa olisi.

[/quote]

Erityisistä syistä voi saada vielä keskeytyksen, mutta siihen vaadiaan hyvin raskaat syyt.

Vierailija
6/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Ei ole liian myöhään, itselläni oli 21+3 ja kaikki kyllä ihan normaalisti näkyi. Seula-tutkimuksissa on tarkka se ajankohta milloin verikokeet otetaan.

Vierailija
7/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis soitanko takaisin ja pyydän sen ajan 20+6?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi