Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuun muruset 2015

24.09.2014 |

Laskettu aika kesäkuussa 2015

Mikäli täytät kriteerit, tervetuloa kanssani Odottamaan!

Kommentit (94)

1/94 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Just tein testin.. Vasta 3+5 mutta selkeät viivat tuli :) eli la 6.6
Kääk!

2/94 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip! Täällä kans juuri plussattu, LA ois 5.6. Vielä pitäis malttaa mieli, toukokuussa oli tuulimuna jonka jälkeen ollut vaihtelevin fiiliksin ja ei haluaisi käydä uudestaan läpi tuota rankkaa prosessia. Esikoista odotellaan, yritystä kaikkiaan n1v takana, josko vihdoinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, lisää kesäkuisia :)

Minulla on la 2.6.15 ja toista odotellaan. Minulla edellinen raskaus paljastui maaliskuussa tuulimunaksi, ja se kyllä kaihertaa mieltä päivittäin. Välillä on niin oireeton olo, ettei meinaa uskoa, että olisi raskaana..

Toivon kaikille tahmeita jarrusukkia matkaan! <3

Mama 4+3

4/94 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan toista saapuvaksi. :) esikoinen on vasta vajaa 10kk, joten tämä tuli ehkä pikkuisen äkkiä.. Ennen esikoista takana kamala keskenmeno. Joten skeptinen olen
.
Tänään tein vielä toisen testin varmuuden vuoksi. :D ens vkolla kai soittoa sit neuvolaan.
Tsemppiä ja onnea matkaan mamat!

5/94 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on fb-ryhmä muilta palstoilta,voin liittää jos laitatte yv nimenne ja jotain mitä tunnistan jos muita saman nimisiä..

6/94 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

plussa tuli 10kk yrityksen jälkeen=)=)

7/94 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!
Plussasin pari viikkoa sitten. La olisi 28.5, mutta aiempien kokemusten perusteella menee reilusti kesäkuun puolelle. =) Mihin sinulle H KOO tulisi laittaa viestiä, jos haluaa mukaan fb- ryhmään? En löytänyt täältä mitään yv osiota.

8/94 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa keskusteltu meille sesämssuille :)  meillä laskettu aika on 1.1.15. Ihanaa odotusta kaikille muillekkin odottajille ♥

9/94 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tabletti sekoilee eli laskettu aika 1.6.2015 ♥

10/94 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H Koo mä voisin haluta fb ryhmään jos se on salainen...? Minne laitan viestiä?

11/94 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yksi kesäkuun murusen odottaja. Raskaustesti positiivinen 24.9. ja jos oikein laskeskelin niin nyt olisi menossa viides raskausviikko 4+4 <3 Esikoista odotellaan. Takana viime huhtikuinen keskeytynyt keskenmeno rv6 (huomattiin rv8). Pieni pelko taustalla tästä johtuen kuitenkin. Laskettu aika näillä näkyminen 4.6.2015

Kohta soittoa neuvolaan <3

anneee27 rv 4+4

12/94 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H koo mäkin olisin kiinnostunut fb ryhmästä ❤️Miten siis pääsisin sinne?

13/94 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kans 4.6.2015 laskettu aika, esikoista odotellaan :) nyt pitäis ekaa neuvolaa varailla, mitä ekassa neuvolassa tehdään?

14/94 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun ehdin käydä keväällä ennen kkm neuvolassa niin ainakin katsotaan ennalta täytetty esitietolomake, jutellaan ajatuksista raskautta kohtaan, katsotaan verenpaine, hemoglobiini, paino, täytetään äitiyskortti ja saadaan hirvittävästi lippusta ja lappusta. Jutellaan ruokavaliosta ja kaikista käytännönasioita milloin mitäkin tapahtuu. Mitähän muuta oli hmm... ja isin hyvä olla mukana myös ainakin itse koen sen tärkeäksi <3

Millaisia raskausoireita teillä? Täällä alavatsakipuilua ja rintakipua, myös alaselkää välillä särkee. Aamuyöllä herään aina n. 3 aikaan ja valvon tunnin, vessassa tulee käytyä yöllä myös. Väsymystä on myös kovin ja haukotuttaa, lisäksi kylmä! Pahoinvointia aamuyöllä herätessä mutta ei ole oksennusta tullut. 

anneee27 5v 4+4

15/94 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattu muutaman yrityskuukauden jälkeen eilen. Pregcheckin liuskatestiin tuli haalea, mutta selkeä toinen viiva. Mies ei tietenkään nähnyt tikussa mitään, joten piti kurvata apteekkiin ja niin saatiin digiin 1-2 lukemat.  :)

Nyt laskurin mukaan rv 4+2 ja la 11.6.15.

Oireita.. Iltaisin olen kuin jääkalikka, aluksi luulin, että flunssa tekee tuloaan. Herään tosi aikasin aamulla ja yöt tuntuu pitkiltä, mutta päivällä/illlalla meinaan nukahtaa pystyyn ja haukottelen nonstoppina. Pahoinvointia ei ollenkaan, janottaa ja pissattaa usein. Vatsassa jännä palan tunne ja välillä pistelee.

Neuvolaan taidan soitella alkuviikosta. Takana ei ole aiempia raskauksia/keskenmenoja, mutta yritän olla innostumatta liikaa. Varhaisultrassa kyllä houkuttelisi käydä parin viikon päästä, sitten voisi kertoa lähimmillekin, jos kaikki siellä ok.

Tulipas sepustus.. toivottavasti joukkoon mahtuu mukaan, jos täällä keskustelu vielä jatkuu. :)

Kaikille onnellista odotusta!

16/94 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti meillekin tulossa kesäkuun vauva! Oon keskiviikosta lähtien saanut haamut pregcheckillä ja tänään oli jo selkeä plussa :) kuukautisten mukaan laskettu olisi 8.6. Mutta tiedän, että mulla oli myöhäinen ovis, niin laskettu saattaa mennä sinne 11-14.6. Jännää! :) 

17/94 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!Täällä ois kans yksi kesäkuun odottaja! :) La olis joskus 12.6 tienoilla.Minuakin kiinnostaisi fb-ryhmä,onko täältä semmoista perustettu? :)

18/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei:) mulla kans ois la laskureitten mukaan kesäkuun ekoilla päivillä ja clearbluen ja laskurin mukaa nyt viikko 5 menossa. Jännittää kauhiasti että kaikki menis vaan hyvin ja kun vielä ensimmäinen raskaus. Ekan neuvolan sain vasta 3.11 ja oon lähdössä nyt 17.10 ekalle ulkomaanreissulle ja ois kiva tietää sitä ennen että vauva on oikeassa paikassa yms. Eli mitä olette mieltä että kannattaisko varata yksityiseltä varhaisultraa juuri ennen lähtöä? Saako siitä edes mitään irti näin aikaisessa vaiheessa? Pelottaa vain ettei sitten reissussakaan tulis mitään ongelmia tämän kanssa, vaikka sitä tuskin lääkärikään voi luvata. Kuulisin mielellään teidän mielipiteitä:)

19/94 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi juuri plussannut toiselle kierrokselle päässyt. La näillä näkymin 13.6 ainakin kk-kierron mukaan. Olisin kiinnostunut myös fb-ryhmästä :)

20/94 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös 30.9. plussannut :) Laskettuaika on kesäkuun ensimmäisellä viikolla, tarkkaa päivää en vielä tiedä. Ja ensiodottaja olen, joten jännittää jo nyt!