Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ei-tupakoija voi seurustella tupakoijan kanssa?

Vierailija
24.09.2014 |

Jo vaattet haisevat kauhealle, suusta puhumattakaan. Tupakalle on mentävä kesken kivan illan ja röökien väheneminen näyttää hermostuttavan. Töissä (hoitoala) näitä hajusieppoja on aika monta ja tuskaa työskennellä työparina sellaisen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ei-tupakoija, mutta rakastan tupakan hajua :) Eli kyllä minä voisin oikein hyvin.

Vierailija
2/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tupakoitsija joka seurustelee ei-tupakoitsijan kanssa :) kyllähän se välillä valittaa, mutta korvaan tupakoinnin varmaankin muilla piirteilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:10"]Olen ei-tupakoija, mutta rakastan tupakan hajua :) Eli kyllä minä voisin oikein hyvin.
[/quote]

minäkään en polta, mutta pidän silti tupakan hajusta. ihmisessä ja vaatteissa se haju vaan tuppaa muuttuumaan ällöttäväksi. eli en ottaisi tupakoivaa puolisoa.

Vierailija
4/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mua ollenkaan, en siis itse polta toisin kuin mieheni. Olen tottunut jo siihen tupakalla ravaamiseen eikä se hajukaan ärsytä. Muutenkin on niin mahtava mies etten tupakoinnin vuoksi ole jättämässä<3

Vierailija
5/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tupakoitsijaa voi edes suudella?? Hyi, oksettaa jo ajatuskin siitä tuhkakuppisuusta ja tupakan ällöttäviksi värjäämistä hampaista! Puhumattakaan nuuskaajista, yök!! Onneksi mun ei tarvi tollasia törkyturpia suudellakaan. :)

Vierailija
6/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, vaikka mies tupakoi ja minä en. Se on muuten niin huipputyyppi, että suotakoon sillekin joku pahe. En ymmärrä teitä, joille tupakointi on ehdoton este seurustelulle, jos on muuten kaikin puolin sopiva ja kiva mies. 

Vierailija
7/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ei-nalkuttaja voi elää nalkuttajan kanssa? No eihän sitä voikaan, vaan suhde kariutuu ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
8/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:26"]Kuinka tupakoitsijaa voi edes suudella?? Hyi, oksettaa jo ajatuskin siitä tuhkakuppisuusta ja tupakan ällöttäviksi värjäämistä hampaista! Puhumattakaan nuuskaajista, yök!! Onneksi mun ei tarvi tollasia törkyturpia suudellakaan. :)
[/quote]

Nii, kukapa nyt noin mätää ihmistä haluaiskaa suudella. :)

Vierailija
9/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:09"]

Jo vaattet haisevat kauhealle, suusta puhumattakaan. Tupakalle on mentävä kesken kivan illan ja röökien väheneminen näyttää hermostuttavan. Töissä (hoitoala) näitä hajusieppoja on aika monta ja tuskaa työskennellä työparina sellaisen kanssa.

[/quote]

jos wt skeida nainen polttaa niin en varmasti seurustelisi sellaisen kanssa. 

t. mies (en koskaan ole polttanut) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi