Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiviä kestävää verenvuotoa seksin jälkeen?

Vierailija
16.09.2014 |

Synnytin esikoiseni tuossa heinäkuun lopulla ja mulla oli viime viikolla jälkitarkastus (6vko synnytyksestä) koitettiin seksiä tasan kolme kertaa, ekalla kerralla sattui niin loppui seksi kesken, tokalla kerralla sattui myös ja tuli verta (siihen asti oli jälkivuoto loppumaisillaan ja oli oranssia, sen jälkeen kuukautismaista verenvuotoa) ja nyt kolmannella kerralla sattui tietenkin myös ja verenvuotoa on ollut useampi päivä :( kysyin jälkitarkastuksessa, voiko olla kuukautiset ja lääkäri sanoi, että ei, kun imetän. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja pitäisikö verenvuodosta keskustella lääkärin kanssa? Entä kuinka kauan yhdyntäkipu on teillä kestänyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain arpikudoksen repeämistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan vain kuivat limakalvot, siis liukkaria kehiin. Tosin av-mammoilla on alkaneet kuukautisetkin jo heti jälkivuodon perään imetyksestä huolimatta. Mulla oli pahat repeämät, joten kivut liukkarista huolimatta kesti yli 6kk, ja vasta imetyksen lopettamisen jälkeen (hormonit) oli taas normaalia.

Vierailija
4/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lääkäri sanoi että ei voi olla kuukautiset kun imetät!? Mulla oli neljäs tenava täys imetyksellä 6kk ja ekat menkat tuli kaks kuukautta synnytyksestä! Vasn on sulla tosi tietävä lekuri!

Vierailija
5/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, mulle siis tehtiin episiotomia ja lääkäri sanoi että kaikki ok ja hyvin parantunut. Käytetään liukkaria reilusti ja tietenkin kondomia myös
- ap

Vierailija
6/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:56"]Siis lääkäri sanoi että ei voi olla kuukautiset kun imetät!? Mulla oli neljäs tenava täys imetyksellä 6kk ja ekat menkat tuli kaks kuukautta synnytyksestä! Vasn on sulla tosi tietävä lekuri!
[/quote]
Sanoi että epätodennäköistä, voi olla vanhaa jälkivuotoverta
- ap

Vierailija
7/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi