Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan/bloggaajien narsistisuus

Vierailija
24.09.2014 |

En voi kuin ihmetellä. "Äänestä suosikkikuvaasi ja osallistu kilpailuun" Suomennos: Kehu minua.

Ei voi kuin ajatella että bloggaajat ovat aika narsistista porukkaa. Kymmeniä kuvia itsestään, viikottain. Miten he jaksavat? Eikö tämä ihmetytä ketään muuta? Ja voihan sitä vedota vaikka mihin mutta en vaan itse kykene näkemään tätä minään muuna kuin narsismin oireena. Mallitkin kuitenkin poseeraavat medialle, eivät omaan blogiinsa ajatuksena että saisivat tätä myöten kehuja ja pönkitystä omalle (huonolle?) itsetunnolleen.

http://kaikkimitahalusin.indiedays.com/2014/09/23/ihanneiho-kuvauspaiva/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on yksi syy, miksei blogit kiinnosta. En jaksa katsoa kuvia jostain tuntemattomista ihmisistä.

Vierailija
2/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tosi narsistista juu..
Itserakasta ehkä enemmänkin, ärsyttää millainen muotisana tuosta narsistista on tullut :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne on. Joillain voi myös olla todella huono itsetunto, jolle haetaan pönkitystä bloggaamisella ja kehujen vastaanottamisella. Ja siihen jää helposti koukkuun.

Vierailija
4/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan tullu yllätyksenä että itserakkaita ovat. Ja eiköhän näitä fanita ne samantyyliset ihmiset. Hyvin pieni osa ihmisistä, ainakin yli 30-kymppisistä bloggaa. Kellä oikeesti on mielenkiintoa tunkea joku blogi täyteen omia kuvia ja vielä odottaa vastakaikua ja kehuja? Eikö omassa elämässä ole tarpeeksi sisältöä?

Vierailija
5/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin sitten linkin ja vähänkö hävetti (töissä) kun ruudun täytti jonkun tuntemattoman daamin naama. Ei pitäisi availla näitä!

Vierailija
6/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä 76 ylistävää kommenttia "oletpa kaunis!". Siinähän sitten bloggaaja hykertelee tyytyväisenä.

Vierailija
7/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, kuinka tyhjältä elämä tuntuisi noille ihmisille, jos bloggaaminen yhtäkkiä loppuisi. Ei enää kehuja ja kiinnostusta, varmasti masentavaa. Sitä olen myös miettinyt, miksi etenkin monet perheelliset bloggaajat haluavat käyttää paljon kallista aikaansa sellaiseen turhanpäiväiseen hömpötykseen. Meneenkö sitten ne lisätienestit sen perheen ja lasten edelle vai? Vaiko se oma huomionkipeys?

Mä vaan luulen, että sellainen oman elämän ja yksityisyyden revittely ei ole ihan kaikista terveimpien hommaa...

Vierailija
8/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 13:13"]

Avasin sitten linkin ja vähänkö hävetti (töissä) kun ruudun täytti jonkun tuntemattoman daamin naama. Ei pitäisi availla näitä!

[/quote]

Vauva.fi sivusto näytöllä on siis ihan ok työkavereiden nähdä?

Vierailija
9/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 13:04"]

No ei varmaan tullu yllätyksenä että itserakkaita ovat. Ja eiköhän näitä fanita ne samantyyliset ihmiset. Hyvin pieni osa ihmisistä, ainakin yli 30-kymppisistä bloggaa. Kellä oikeesti on mielenkiintoa tunkea joku blogi täyteen omia kuvia ja vielä odottaa vastakaikua ja kehuja? Eikö omassa elämässä ole tarpeeksi sisältöä?

[/quote]

Kaikki ihmiset ovat itserakkaita ja itsekkäitä. Eikä siinä ole mitään pahaa. Siltä pohjalta se muiden ihmisten rakastaminenkin lähtee.

Vierailija
10/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muitakin kuin MUOTI bloggaajia. Käsityö tai yleensä elämästä kertovia yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän