Alapääkarvat tulevat läpi legginsseistä.
Onko muilla samaa ongelmaa, miten olette ratkaisseet?
Kommentit (174)
Itse tupeeraan karvoituksen. Jää pikku kohouma leggareihin, mutta näyttää mukavan arvoitukselliselle ;) eikä pikku pörhöläinen tunge läpi housuista.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:11"]
eihän Jeesuskaan ollut posliini.
[/quote]
No mistä muka tiedät?? Entäs jos olikin? Mietipä sitä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:01"]
Onko muilla samaa ongelmaa, miten olette ratkaisseet?
[/quote]
Kuka idiootti edes käyttää legginsejä?
[/quote]
Ap :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:41"]Tee karvoihin kotipermanentti pienimmillä mahdollisilla rullilla, karvat menevät kivasti pienille kikkaroille, jotka eivät tunge ulos leggarikankaasta?
[/quote]
HYI saatana
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:29"]Mitä jos ottaisit välillä housut pois jalasta niin karvat ei ehtisi kasvaa niiden läpi.
[/quote]
EI helvetti!
Mä näin jossain verkkokaupassa sellasii valmiiks karvasii leggareita. Ei haittaa vaikka omat karvat puskee läpi. Talveks taidankin tilata. Nythän on kaupoissa myös takkeja, joissa nahkahihat ja keskiosa karvanen. Sopii sit hyvin yhteen. Karvahattu, hanskat ja kaulaliina myös oltava. Mistä muuten löytäis sellaisii karvaisii kenkii? Moonboots tyyliset?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:29"]Mitä jos ottaisit välillä housut pois jalasta niin karvat ei ehtisi kasvaa niiden läpi. [/quote] EI helvetti!
[/quote]
Ei pysty kun nämä on niin suositut ja mukavatkin jalassa. Ap
Laita suora keskijakaus ja pinneillä kiinni molemmille puolin ahahahaha! xD
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:03"]
Laita suora keskijakaus ja pinneillä kiinni molemmille puolin ahahahaha! xD
[/quote]
Ei tunnut pysyvän ja ainut mikä on auttanu on kiharrus. Ap
Kankaassa on jotain vikaa jos karvat noin vain puskevat läpi. Menisin kyllä näyttämään myyjälle ja valittamaan.
Jos leggingsit on edes suunnilleen samaa väriä kuin sun karvoitus niin eipä sitä kukaan kovin helpolla huomaa.
Mutta tummat karvat vaalealla pohjalla tai päinvastoin voivat näkyä selkeämmin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:36"]
Joo voisihan niiden legginssienkin päälle vetää toppahousut mutta kun se idea on pitää tosi ohuita housuja joista näkyy kaikki muodot.
Älyttömiä ehdotuksia. Jos haluaa käyttää legginssejä niin sitten ajellaan pimppa posliiniksi ja nautitaan miesten katseista.
[/quote]
No mut posliineilla on sitten uudet ongelmat: camel toe.
[/quote]
Cameltoe ei ole mikään ongelma sitä on kiva näyttää miehille.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:54"]Mä näin jossain verkkokaupassa sellasii valmiiks karvasii leggareita. Ei haittaa vaikka omat karvat puskee läpi. Talveks taidankin tilata. Nythän on kaupoissa myös takkeja, joissa nahkahihat ja keskiosa karvanen. Sopii sit hyvin yhteen. Karvahattu, hanskat ja kaulaliina myös oltava. Mistä muuten löytäis sellaisii karvaisii kenkii? Moonboots tyyliset?
[/quote]
Oliko niissä leggareissa sellainen teddykarvakolmio edessä, vai millaiset ne oli, onko linkkiä?
Sellaisen voisi lisätä myös Belgialaisen pyöräilyjoukkueen edustusasuihin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:19"]
Päivän huutonaurut, kiitos!
[/quote]
Mäkin vedän kunnon huutonaurut kun tulet pukamiesi kanssa vastaanotolle tai kun näen sun raskausarvet! *REPS*
[/quote]En käy thaihuoraamoissa, joten tuskinpa tapaamme.
[/quote]
Mietipä tuota, kun tulet ihan yleislääkärin vo:lle vaivoinesi ;)
[/quote]
Joo ja minä olen astronautti jos sinä olet yleislääkäri.
Kuka muuten menee yleislääkärille jos on gynealueen vaivaa..
[/quote]
Köyhä av-mamma! :D
Onko pakko käyttää legginssejä? Kun ne eivät edes ole päällys housut.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:00"]
Itse tupeeraan karvoituksen. Jää pikku kohouma leggareihin, mutta näyttää mukavan arvoitukselliselle ;) eikä pikku pörhöläinen tunge läpi housuista.
[/quote]
Arvoituksellinen kohouma housuissa :D Saattaa säikäyttää herkimmät kauemmas.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:54"]Mä näin jossain verkkokaupassa sellasii valmiiks karvasii leggareita. Ei haittaa vaikka omat karvat puskee läpi. Talveks taidankin tilata. Nythän on kaupoissa myös takkeja, joissa nahkahihat ja keskiosa karvanen. Sopii sit hyvin yhteen. Karvahattu, hanskat ja kaulaliina myös oltava. Mistä muuten löytäis sellaisii karvaisii kenkii? Moonboots tyyliset?
[/quote]meinasin tukehtua
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:01"]
Miksi kukaan käyttäisi legginsejä, karvoilla tai ilman?!
[/quote]
Koska legginssit sopivat kaiken mallisille vartaloille toisin kuin muut housut.
[/quote]
Ei muuten sovi