Hävettää. Levitin juoruja, jotka osoittautuivat valheiksi
Nyt minua pidetään epäluotettavana valehteliijana ja katsotaan kieroon. Luotin että juorut ovat totta :((
Kommentit (24)
Kerrankin juoruiluin varjopuoli osuu oikeaan osoitteeseen
Toivottavasti maksat tuntuvan summan
On noin käynyt minullekin, ja aika monelle muullekin vaikka täällä miten esittäisivät parempaa ;)
Tuosta voi kuitenkin oppia sen että ei enää kerro juoruja eteenpäin, tai jos on tilanne jossa on ns. pakko kertoa, niin sanoo sen sataan kertaan että olen itsekin kuullut tämän kolmannelta osapuolelta enkä voi vannoa että asia pitää paikkansa.
Ongelma ei ole se, että sua pidetään epäluotettavana vaan se, että olet sitä.
Löysin sun juorun.
https://mobile.twitter.com/iqoTopi/status/1430261749685661703/photo/1?r…
Vierailija kirjoitti:
On noin käynyt minullekin, ja aika monelle muullekin vaikka täällä miten esittäisivät parempaa ;)
Tuosta voi kuitenkin oppia sen että ei enää kerro juoruja eteenpäin, tai jos on tilanne jossa on ns. pakko kertoa, niin sanoo sen sataan kertaan että olen itsekin kuullut tämän kolmannelta osapuolelta enkä voi vannoa että asia pitää paikkansa.
Joko syyte kunnianloukkauksesta saapui?
Nyt joudut häpeäpaaluun. Sunnuntaina kirkonmäellä tavataan (etsii mätiä tomaatteja). Spläts!
Punkstoo kyllä hiljeni nopeasti. Odotan kiinnostuneena rikostutkintojen etenemistä, niistä varmasti tiedotetaan. Syytettyjen nimet tulevat varmasti julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kaikki ei kyllä oikeasti esitä parempaa. En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi levitellä juoruja kenestäkään koska tiedän miten ikävää se olisi ja on kun joku keksii niitä itsestäni. En sano kenestäkään mitään mitä en voisi sanoa kasvokkain.
Miksi sinä kuvittelet että käytöstavat olisi kaikille vaikeita?
Mietipä joskus omalle kohdalle. Miltä tuntuisi, jos susta levitettäis faktana ties mitä kuonaa. Ansaittua on pariah-statuksesi.
Syytäkin hävetä. Mutta ei se elämä siihen kaadu, anteeksipyyntö auttaa paljon ja elämä jatkuu. Kamalampaa olisi, jos et edes häpeäisi.
Toivottavasti tulisi todella kalliiksi
Miten ajattelit korjata asian? Miten saat nyt puhdistettua sen henkilön maineen, josta olet valehdellut?
Miltä sinusta tuntuisi, jos joku levittäisi sinusta rivoja, härskejä, ilkeitä ja perättömiä juoruja? Olisiko kivaa?
Kuinkas meni noin niinku omast mielest?
Semmosta se on se elämä.