Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähänlainen mekkala täällä syntyy toisenlaiset äidit

Vierailija
24.09.2014 |

tämäniltaisesta jaksosta? Täällä kun aina hyväksytään heteron muuttuminen lesboksi /homoksi mutta päinvastaista ei suvaita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias kotkalainen Emma odottaa toista lastaan aviomiehensä kanssa. Heidän tarinansa on siitä erityinen, että Tomas on merimies ja pitkiä aikoja poissa kotoa. Suhteen alku ei myöskään ollut aivan perinteinen, sillä ennen Tomaksen tapaamista Emma oli aina ajatellut perustavansa perheen naisen kanssa.

"Miehet ei silleen seksuaalisesti kiinnostaneet ollenkaan", nainen kertoo.

Emma ei keksi yllättävälle käänteelle muuta selitystä kuin lievän päävamman!

"Mitään muuta loogista syytä mä en oo keksinyt kuin sen aivotärähdyksen!" Emma nauraa.

Toisenlaiset äidit keskiviikkoisin kello 21 Livillä.

:)

Vierailija
2/5 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että tuo nainen on aina ollut bi, mutta ei vain ole miesten kanssa ollut. Lesbista ei vain muututa heteroksi ellei ole aina ollut hetero tai valehtelee itselleen. Homoseksuaalisuus on mitä se on, muuksi et muutu vaikka kuinka kääntelisit. Vaihda aivot niin sitten ehkä. Biseksuaalisuus onkin asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi niin harva ihminen muistaa, että biseksuaalisuuttakin on olemassa. Ja se on itse asiassa vielä yleisempää kuin homoseksuaalisuus. Aina pitäisi olla joko hetero tai homo, biseksuaalit on suurimpia kummajaisia...

Vierailija
4/5 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko katsoa tää jakso, kun olen kotkalainen itsekin.

Mutta joo, toivottavasti tää ei nyt saa ketään homoa hakkaamaan itseään tiiliskivellä päähän siinä toivossa että heräis huomenaamulla heterona :D

Vierailija
5/5 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ajattelevat olevansa heteroita niin pitkään kunnes ensimmäinen sellainen samaa sukupuolta oleva osuu kohdalle, johon herää tunteita. Joku voi olla tuolloin 15-vuotias ja joku 35-vuotias ja joku (no siis tietty useimmat) ei koskaan elämässään kohtaa samaa sukupuolta olevaa, jota kohtaan heräisi tunteita. Ihan samalla tavalla ajattelen, että joku saattaa kokea olevansa lesbo tai homo niin pitkään kunnes ensimmäinen vastakkaista sukupuolta oleva osuu kohdalle, siis sellainen joka kolahtaa oikein kunnolla. Ei tuossa siis mitään ihmeellistä ole. Jokainen on hetero kunnes ei enää ole. Jokainen voi olla lesbo kunnes ei enää ole. Toisaalta seksuaalisuus voi myös olla aaltoilevaa, ainakin bi-seksuaalisuus... välillä on enemmän kallellaan miehiin ja välillä naisiin päin.