Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canada Goose on out. Mikä superlämmin takki tilalle?

Vierailija
24.09.2014 |

Joudun työn puolesta seisomaan paikallani pari-kolme tuntia päivässä läpi talven ulkona, myös -25 asteen pakkasessa. Minulla on oltava todella lämmin takki, mikään kevyt talvitakki ei todellakaan käy.

12 vuotta vanha Canada Goose vetelee viimeisiään ja se on sitäpaitsi jo out. Mikä takki tilalle? Fjällräveniä kehuu kaikki, mutta mikä on The Lämpimin?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas eli nyt voikin ostaa itselleen CG:n takin, kun pissikset siirtyvät muihin merkkeihin.

Vierailija
22/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin testailin viime talvena myös Joutsenen takkeja, ja ne olivat ihanan kevyitä! Mutta pari miinusta niissä oli CG:iin verrattuna: huppu ei ole niin suojaava ja Joutsenet ovat makuuni liian "rouvamaisia". Kaikkia Joutsenen malleja en tosin varmasti ole päässyt testaamaan, kun Oulussa on melko pienet takkivalikoimat.

- 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suoraan Sinisalon tai Skottin kelkkatakki.

Ajattelin Sinisalon Powderilla pärjätä, ja Elloksen Áhká muuten. 

t. viimetalvena -40, teki höpöä

Vierailija
24/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenelle ääni täältäkin. Kaunis ja lämmin.

Vierailija
25/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose <3

Vierailija
26/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen. Erilaisia malleja, kannattaa katsella itselle sopiva malli. Toissa vuoden pakkasaamuina seisoskelin aamulla ulkona pelkkä kauluspaita untuvatakkini alla ja kyllä tarkeni! Tuet samalla suomalaista työtä.

Vierailija
27/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se CG on "out"? Niin kauan kun tässä maassa on pakkanen ja viima "in" niin CG on mulla "in". Ihan sama mitä joku muu on asiasta mieltä.

Vierailija
28/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on North Facen samantyyppinen untuvatakki kuin nuo Canada Gooset. Kyllä tarkenee. -25 asteen pakkasillakin voi vielä kulkea vetoketju auki. Hintakin oli puolet halvempi.

Vierailija
29/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prajumpersin logo on aivan JÄRKKYRUMA!! :(

Muuten ihan kivannäköinen takki, mutta logo pilaa sen. Luulen että tästä takista tulee - ellei ole jo- venäläisten uusi suosikki juurikin tuon pään kokoisen logon vuoksi. 

Vierailija
30/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä ilmalla Canada Gooset eivät ole koskaan out.

Vierailija
31/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:17"]mikä on The Lämpimin?

[/quote]

Turkki.

Tosin jos työn puolesta, niin työnantajahan sen määrää millä takilla seisot?

Vierailija
33/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kalliita nykyään ne Gooset.

Vierailija
34/54 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goosessa on turkiskaulus. Miten se lämmittää, sehän on pelkkä koriste. Miten te viitsitte tukea turkiksia? Kuka itsekäs juntti vielä 2000-luvulla käyttää turkiskaulusta???Ei ole totta...hävetkää.

Untuvakin on aika kyseenalainen materiaali, itse olen pärjännyt täällä pohjoissuomessa ihan toppatakilla ja -housuilla, maksoi 2 euroa kirpputorilta. 30 asteen pakkasella fleece-kerrasto alle.

Vierailija
35/54 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:03"]

Canada Goosessa on turkiskaulus. Miten se lämmittää, sehän on pelkkä koriste. Miten te viitsitte tukea turkiksia? Kuka itsekäs juntti vielä 2000-luvulla käyttää turkiskaulusta???Ei ole totta...hävetkää.

Untuvakin on aika kyseenalainen materiaali, itse olen pärjännyt täällä pohjoissuomessa ihan toppatakilla ja -housuilla, maksoi 2 euroa kirpputorilta. 30 asteen pakkasella fleece-kerrasto alle.

[/quote]Eihän se mikään kauluskoriste ole, vaan auttaa hengitysilman lämmityksessä, kun vetää hupun päähänsä. Sisällä on rautalanka jonka avulla siitä saa muotoiltua tunnelin hupun suulle. Koska se on kojootin karvaa, se ei jäädy eikä kastu pakkasessa hengitysilman kosteudesta.

Vierailija
36/54 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:03"]

[/quote]Eihän se mikään kauluskoriste ole, vaan auttaa hengitysilman lämmityksessä, kun vetää hupun päähänsä. Sisällä on rautalanka jonka avulla siitä saa muotoiltua tunnelin hupun suulle. Koska se on kojootin karvaa, se ei jäädy eikä kastu pakkasessa hengitysilman kosteudesta.
[/quote]

Voi kojoottiparkaa :'(

Vierailija
37/54 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kyselen että miksi pitää olla ulkona tulipalopakkasella?

Vierailija
38/54 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:03"] Canada Goosessa on turkiskaulus. Miten se lämmittää, sehän on pelkkä koriste. Miten te viitsitte tukea turkiksia? Kuka itsekäs juntti vielä 2000-luvulla käyttää turkiskaulusta???Ei ole totta...hävetkää.   Untuvakin on aika kyseenalainen materiaali, itse olen pärjännyt täällä pohjoissuomessa ihan toppatakilla ja -housuilla, maksoi 2 euroa kirpputorilta. 30 asteen pakkasella fleece-kerrasto alle. [/quote]Eihän se mikään kauluskoriste ole, vaan auttaa hengitysilman lämmityksessä, kun vetää hupun päähänsä. Sisällä on rautalanka jonka avulla siitä saa muotoiltua tunnelin hupun suulle. Koska se on kojootin karvaa, se ei jäädy eikä kastu pakkasessa hengitysilman kosteudesta. [/quote] Voi kojoottiparkaa :'(

[/quote]

Tiedätkö yhtään, millainen riesa pihoille tunkevat ja mm. lemmikkejä popsivat kojootit on esim. USAssa?

Vierailija
39/54 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:01"]

Ihan uteliaisuudesta kyselen että miksi pitää olla ulkona tulipalopakkasella?

[/quote]

No pitäähän sitä esim. koiria lenkittää tai mennä töihin 

Vierailija
40/54 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan