Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olit peruskoulussa? Oletko nyt samanlainen?

Vierailija
25.08.2021 |

Olitko kiusaaja, syrjäytyjä, kiusattu, hissukka, hikari, kaikkien kaveri, opettajien suosikki, kovis, lintsari vai mikä? Oletko samanlainen työelämässä, kuin millainen oit peruskoulussa?

Itse olin kaikkea hissukan, syrjään vetäytyjän ja kaikkien kaverin väliltä sekä lintsari. Huomaan olevani muutoin samanlainen, mutta selkeästi vähemmän hissukka ja vähemmän syrjäänvetäytyjä, enemmänkin sellainen joka puhuu kyllä mielellään ja osaa jokseenkin small talkata, mutta ei megafonien kanssa kilpaa. Työssäni viihdyn mielelläni vaikka aamusta iltaan, eli lintsaus ei seurannut perässä. Kaikkien kaveri olen edelleen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin semi-kiusaaja ja lintsari. Nykyään vaan lintsari.

Vierailija
2/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja trolli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja trolli?

No en. Lintsasin koulusta ja olin toisinaan epäasiallinen joitakin tyyppejä kohtaan. Nykyään lintsailen toisinaan töistä mutta en ole kellekään ikävä. 

Joku ongelma?

Vierailija
4/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on semi-kiusaaminen?

Vierailija
5/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiljainen lintsari.

Joo, periaatteessa samanlainen, mutta en kumpaakaan niin voimakkaasti. Sanoisin, että kysyään olen asiakeskeinen laiskimus.

Vierailija
6/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on semi-kiusaaminen?

Semmoista että heittelee silloin tällöin jotakin typeriä kommentteja/vitsejä joissa tehdään toisesta pilaa, mutta ei kohdista erikseen kehenkään tiettyyn tai järjestelmällisesti vainoa ketään.

-tuo kommentoija

Vierailija
7/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu. 

Ja jep. Edelleen sitä myös työelämässä.

Vierailija
8/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattu. 

Asiaa ehkä auttaisi jos lopettaisit mieltämästä itseäsi ikuisesti uhrina? Sori mutta ihan suoraan sanoen noin. 

Vierailija
9/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipsissä oleva hikke. Olen edelleen hikke monessa asiassa, mutta kipsissä en enää ole. Kiitos aikuistumisen. En myöskään enää halveksi niitä tumpeloita, jotka eivät vielä ysilläkään osanneet taivuttaa ruotsin perussanoja. En vain voinut ymmärtää, että jollain ei pää toimi. Joo, on tylsää ja turhaa, mutta ei kai ne fiilikset poista aivotoimintaa kokonaisvaltaisesti. 

Vierailija
10/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hissukka lintsari. Ja ihan samanlainen olen edelleen. Mitään kehitystä ei ole tapahtunut.

Vierailija
11/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissukka ja tunnollinen. En lintsannut ikinä! :D edelleen aika samanlainen.

Vierailija
12/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipsissä oleva hikke. Olen edelleen hikke monessa asiassa, mutta kipsissä en enää ole. Kiitos aikuistumisen. En myöskään enää halveksi niitä tumpeloita, jotka eivät vielä ysilläkään osanneet taivuttaa ruotsin perussanoja. En vain voinut ymmärtää, että jollain ei pää toimi. Joo, on tylsää ja turhaa, mutta ei kai ne fiilikset poista aivotoimintaa kokonaisvaltaisesti. 

Ihan mielenkiinnosta, jos saisit päättää nyt ja menisit aikakoneella yläasteelle: haluaisitko edelleen olla hikky ja fiksu, vai tumpelo mutta suosittu?

Vierailija
13/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko yläasteella myös niitä j ännä tyttöjä?

Vierailija
14/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, jos saisit päättää nyt ja menisit aikakoneella yläasteelle: haluaisitko edelleen olla hikky ja fiksu, vai tumpelo mutta suosittu?

Sori, siis hikke :D

Vierailija
15/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusattu. 

Asiaa ehkä auttaisi jos lopettaisit mieltämästä itseäsi ikuisesti uhrina? Sori mutta ihan suoraan sanoen noin. 

Mistä päättelet minun ajattelevan itseäni uhrina? Ei kiusaaminen ole vain herkkisten tai ujojen etuoikeus enkä ole jäänyt tuleen makaamaan. Pidän itseäni monelta kantilta vahvana persoonana ja minulla on hyvä itsetunto, mutta olen kai niin näkymätön, eikä minulla ole kavereita ollut ikinä ja toisaalta silti niin näkyvä, että aina se olen minä, jota yritetään maalittaa/jonka pitää kestää v*ttuilu ja ilkkuminen ja joka tekee aina muiden työt sekä jää porukasta pois.

Vierailija
16/17 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa olin hiukan kiusattu/syrjitty, hikke ja tunnollinen oppilas. Työelämässä ei onneksi ole ollut työpaikkakiusaamista. Tunnollisuus näkyy edelleen, vaikka yliopistossa ei opiskeluaikoina ollut niin väliä tuliko tentistä tai esseestä ykkönen vai vitonen ja monet tehtävät palautin juosten kusten tehtynä juuri ennen deadlinea. Töissä kuitenkin panostan joka päivä sataprosenttisesti ja pidän huolen siitä, että kaikki tulee tehtyä kunnolla ja ajoissa.

Vierailija
17/17 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikke ja opettajien suosikki :D

Edelleen samanlainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi