fb lataa todella hitaasti ? kaatunut ?
Kommentit (47)
Sama ja vituttaa niin maan perkuleesti, latasin juuri ison kasan kuvia yhteen myyntikansioon ja olin juuri kirjottanut kuvatekstit, kun pam. Hidastelee, kun mikäkin ja sinne taisi mennä kaikki kuvat ja tekstit. Kyllä perhana ottaa kupoliin.
Sama ja moni muukin sivu tekee samaa, mm. ruutu.fi. Mikä nettiliittymä teillä on?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:36"]
Sama ja moni muukin sivu tekee samaa, mm. ruutu.fi. Mikä nettiliittymä teillä on?
[/quote]
Meillä on Kympin liittymä. muut sivut kyllä latautuvat ok (tai "kaikki"). Huutis ja Tori lautautuivat normaalisti, samoin nää sivut.
Elisan koko ulkomaanliikenne on tällä hetkellä poikki, ainoastaan Suomessa sijaitsevat serverit näyttävät toimivan. http://www.eunetip.net/utilization.shtml
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:36"]
[/quote]
Elisa meillä.
Jopas on suuret ongelmat, miten nyt selviätte?Hankkikaa vaikka oikea elämä virtuaalisen sijaan.
Saunalahden 100M laajakaista Turussa toimii tällä hetkellä etanan nopeudella, jos ollenkaan. Muilla ongelmaa missä päin ja mikä liittymä?
Elisahan meillä just onkin... Kiva tietää, kiitti infosta. Just oli Sinkkulaivat kesken!! :D
5.
Sama täällä! Ja tosiaan muutkin tökkii. Minulla saunalahti 4G
Elisa/Saunalahti täällä. Ensin lakkasi toimimasta FB kun yritin ladata sinne pari kuvaa, ja sen jälkeen kaikki muutkin sivut latautuvat etanan nopeudella.
Muutama viikko sitten oli vähän vastaavanlainen tilanne. Silloin vain oli niin, että ainut toimiva sivu oli FB. Myöskään siitä muualle johtavat linkit eivät avautuneet silloin. Sitä kesti monta päivää.
Kännykällä face-sovellus toimii, mut selainversio ei :o. Outoa. Saunalahden liittymä, mutta oon tässä nyt taloyhtiön wlanilla.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:38"]
Jopas on suuret ongelmat, miten nyt selviätte?Hankkikaa vaikka oikea elämä virtuaalisen sijaan.
[/quote]
Pitäiskös sunkin lakata roikkumasta täällä ja hommata elämääsi sisältöä?
Hitsi, just oisin halunnu facesta linkata teidän arvioitavaks yhen paskaphotaroidun fitness-"muutos"kuvan. :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:44"]
Hitsi, just oisin halunnu facesta linkata teidän arvioitavaks yhen paskaphotaroidun fitness-"muutos"kuvan. :D
[/quote]
laita sitte ku onnistuu
Tampereella Saunalahti tökkii ja monetkaan sivut ei toimi. Mistähän näin laajat ongelmat johtuu?
Hitto, kun ärsyttää. Kai tästä joutuu meneen kerrankin ajoissa nukkuun, kun ei sivut pelitä.
Mulla netti toimii ihan normaalisti. Tsiljoona välilehteä auki ja kaikki rullaa kuin rasvattu. Juuri katsoin puolen tunnin tv-ohjelmankin ja hyvin pyöri. Testasin vielä FB:n ja ja ihan hyvin lataa sekin. Mulla siis DNA.
Ehdin jo säikähtää tätä ketjua lukiessa, että nyt Putin/Obama on napsaissut nettiyhteydet poikki. :)
Saunalahti tökkii täällä Helsingissäkin...
Joo, sama.