Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein koti: lappitalo

Vierailija
23.09.2014 |

Emmä tajua miten joku haluaa ja edes voi asua tuollaisessa missä näyttää siltä kuin tiimarin keskusvarasto olis räjähtäny

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ehkä ne sen kodin asukkaat ei voisi kuvitellakaan viihtyvänsä sun kotonasi. Meitä on joka junaan. Ei se jakson voittanut Herttoniemikotikaan ollut mun makuun. Hipsteripesä.

Vierailija
2/13 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vain lopusta vähän sitä jaksoa. Oliko ne asukkaat Lapista vai muuten vain hurahtaneet Lappiin? :) Musta asunto oli tosi upea! Mua vähän ahdistaa kattoa tuota ohjelmaa, kun ihmiset on laittanu niin kauniiksi ne kodit. Iskee ihan kateus tänne opiskelijaboksiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 23:25"]Jaa. Ehkä ne sen kodin asukkaat ei voisi kuvitellakaan viihtyvänsä sun kotonasi. Meitä on joka junaan. Ei se jakson voittanut Herttoniemikotikaan ollut mun makuun. Hipsteripesä.
[/quote]

Sehän oli tyylikäs eikä mikään vittu täytän joka senttimetrin jollain nololla askartelulla.

Vierailija
4/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivahan se oli, mutta ihan liikaa koristetavaraa ja 2010-luvun tyylisesti kaikki sisustus joko valkoista tai vaaleanharmaata. Näytti myös aika ahtaalta, ja jos se näyttää telkkarissa pieneltä, niin todennäköisesti se on myös todellisuudessa pieni.

Vierailija
5/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvalinkki?

Vierailija
6/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli jotenkin halvan näköinen, niinkuin Lappi-teemainen baari... Liikaa kaikkea "kivaa". Mutta asukkailleen selvästi rakas ja omannäköinen, se on tärkeintä. Siinä ekassa puutalossa oli melkein kaikki vanha jyrätty ja kadotettu asunnosta, mikä oli sääli. Vika ei myöskään ollut ihan mun makuuni, mutta vaikutti tän jakson kodeista eniten kodilta, paikalta, jossa oikeasti ollaan, asutaan ja nautitaan. Plus se keittiö oli hieno.

Vierailija
7/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
8/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti kotihan se oli ja pääasia kai, että asukkaat viihtyvät. Veikkaan että monella arvostelijallakin täällä palstalla on sellainen koti, jollaista muut eivät pidä erityisen hienona. Mielestäni hieman liikaa juttuja, mutta silti tosi nätti. Kaikki asunnot oli kivoja omalla tavallaan, omaa makua lähinnä voittajakodin keittiö ja kylpyhuone mutta toisaalta lappi-kodin sisustuksessa eri jutut ja poreamme. Kattoikkunoita kadehdin, sekä asuntoja jotka ovat muuta kuin nykyisiä kuutioita joissa kaikki harmaa/valkoista. Mutta eipä sitä viitsi aina lähteä remppaamaan jo valmiiksi hyvää ja myyvää, ehkä joskus vielä saa laitettua ihan omannäköisen. :) Pisteet niille jotka ovat laittaneet kotinsa juuri omannäköisekseen eivätkä tyydy valmiiseen ja ovat ohjelmaan uskaltaneet lähteä.

Vierailija
9/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuun siinä oli liikaa erilaisia pintoja ja suuntia. Tarkoitan että puuta pystysuoraan ja vaakasuoraan ja vähän vinoon ja siinä välissä erilaisia kiviä. Vielä ne koristeet päälle niin huh! Siitä viimeisestä pidin kyllä.

Vierailija
10/13 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako mies viihtyä yhtään siellä blingbling-alakerrassa? Onneksi on saanut rakentaa oman miesten maailman sinne yläkertaan.

Vierailija
11/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappilaisena se koti ei kyllä mulle edustanut kuin 1990-luvulla rakennettujen turistilapin hotellibaarijuottoloiden karaokenurkkauksia ja yletöntä valkoinenblingblingvalkoinen-sisustussuunnan yhdistämistä. Mutta ainakin se oli persoonallinen. Itse en tuntisi oloani kodikkaaksi siellä ja suretti, että kaunis, vanha kivitalo oli piilotettu niin tehokkaasti kaiken uuden ja fiinin (joka ei sitä enää 10 vuoden päästä ole) alle, mutta pääasiahan aina on, että omistajat/asukkaat viihtyvät.

Vierailija
12/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno koti!

Vierailija
13/13 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli just hieno! Siihen jos mihinkään oli panostettu!