Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähähiilihydraattinen/ketoherkuttelu

Vierailija
25.08.2021 |

Nyt on kovana yrityksenä pudottaa päivittäinen hiilihydraattimäärä 20-30 g / päivä ja sokerit niin lähelle nollaa kuin mahdollista.

Olisiko teillä arvon palstalaiset jakaa hyviä herkkuvinkkejä tai ruokalajireseptejä mitkä sopisivat tuohon haarukkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin tosi paljon valkosipuli-yrtit ketofocaccia. Teen myös iltaisin tuorejuustosta ja kermavaahdosta ja parista marjasta rahkaa. Makeutan karppisokerilla

Vierailija
2/5 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketolla ja vhh:lla ruoka itsessään on herkkua, joten erikoisherkkuja ei tee edes mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketolla ja vhh:lla ruoka itsessään on herkkua, joten erikoisherkkuja ei tee edes mieli. 

Höpöhpö. Olen ketoillut useamman vuoden, ja nauran aina näitä aloittelijoiden aivopesulausahduksia 😃 Vaikeaahan se on esimerkiksi kunnon suklaakakkua välillä välttää.

Vierailija
4/5 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhpö. Olen ketoillut useamman vuoden, ja nauran aina näitä aloittelijoiden aivopesulausahduksia 😃 Vaikeaahan se on esimerkiksi kunnon suklaakakkua välillä välttää.

Heheh, puhu vain omasta puolestasi.  Tuskin olet edes ketoillut.

Vierailija
5/5 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smetanaa/kermaa/jugurttia marjoilla.  Voimanteleita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi