Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taiwanilainen ystäväni nauroi, kun näki seinälläni pari kaislahattua. Miksi? Onko kaislahatuilla joku merkitys?

Vierailija
25.08.2021 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hän kaislahattujani noloina?

Vierailija
2/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö hän kaislahattujani noloina?

Luultavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä käytetään Aasiassa peltotöissä, suojaavat auringolta ja sateelta. Ehkä sinuakin vähän huvittaisi mennä ulkomailla jonkun kotiin kylään ja havaita hänen nostaneen koristeeksi seinälle Hankkijan lippiksiä.

Vierailija
4/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D 

Vierailija
5/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi jos aasian lomalla kävisit kylässä ja ne olisi sisustaneet seinän hankkijan lippiksillä?

Vierailija
6/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niitä käytetään Aasiassa peltotöissä, suojaavat auringolta ja sateelta. Ehkä sinuakin vähän huvittaisi mennä ulkomailla jonkun kotiin kylään ja havaita hänen nostaneen koristeeksi seinälle Hankkijan lippiksiä.

Tai raksakypäriä rivillinen

Vierailija
7/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaislahattua ei voi oikein verrata Hankkijan lippikseen, onhan se sentään kaunista käsityötä. On mullakin kuistilla koristeena lasten vanhat rikkinäiset olkihatut. (Ja mökillä roikkui seinällä ruosteinen viikatteenterä.)

Vierailija
8/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

Vierailija
9/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut suutasi auki ja kysyttyä asiaa siltä?

Vierailija
10/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tää tilanne oli? Ystävä tuli sun luo, näki hatut, nauroi, ja mitäs sitten? Siirryitte juomaan kahvia ja puhumaan muista asioista? Ens kerralla kannattaa kysyä, että mikä niissä on hauskaa? Jos mä näkisin ulkomaisen ystävän seinällä niitä hankkijan lippiksiä, niin en nauraisi, mutta kommentoisin varmaan jotenkin.

Vierailija
11/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on oikeasti ystävä, kuten kirjoitat, voinet kysyä asiaa häneltä etkä täältä. Me ei voida tietää.

Vierailija
12/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaislahattua ei voi oikein verrata Hankkijan lippikseen, onhan se sentään kaunista käsityötä. On mullakin kuistilla koristeena lasten vanhat rikkinäiset olkihatut. (Ja mökillä roikkui seinällä ruosteinen viikatteenterä.)

Se on SUN mielestä kaunista käsityötä. Aasialaisen mielestä se on tusinatuote, nopeasti koneellisesti - todennäköisesti, olen nähnyt niitä jopa tehtävän  - tehty arkinen tusinatuote.

Mutta länsimaisen silmiin ihkua eksotiikkaa. 

Ei millään pahalla, mitäpä se meitä tarvitsee kutittaa, mitä he asiasta ajattelevat. Hyvähän se on, että me näemme kauneutta siinä. Mutta kulttuurierot kannattaa huomioida, jos jokin asia ihmetyttää.

3

Vierailija
13/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan heti että ulkomaalainen taiwanilainen on joku landepaukku.

Vierailija
14/14 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan heti että ulkomaalainen taiwanilainen on joku landepaukku.

Kuka niin muka olettaa? Kai hän nyt silti tunnistaa maalla iät ja kaiket käytetyn päähineen, vaikka itse asuisikin Taipeissa.... ;-D

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän