Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokos teidän lapsilla kalsarit/pitkikset käytössä?

Vierailija
23.09.2014 |

jos on vaikka alle +5 astetta lämpötila ulkona?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt vielä. Viidesluokkalainen lähti pyörällä kouluun. Päällä oli collegehousut ja ulkohousut, t-paita, huppari, vedenpitävä ohut vk-takki, buffi ja ohut pipo. Jalassa tavan lenkkarit. Sormikkaat.
Itse en käynyt ulkona ollenkaan, mutta jos olisin niin päälle olisin laittanut farkut, topin, hupparin, vk-takin ja hanskat. Jalkasn lenkkarit.

Vierailija
22/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Meidän nelivuotiaalla ollut jo pitkään käytössä pitkikset housujen alla. Villapuku ollut ulkona käytössä,myöskin sama syksyhaalari,mikä minulla ollut lapsuudessa päällä. Tunnearvoa löytyy siispä. Hyvin on neitonen lämpimänä pysynyt,pakkassäässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 15-vuotias eilen ne käyttöön otti. On kyllä kovin hoikka ja palelee helposti. Pitkähihaisenkin heittää vasta, kun lämmintä on 25 astetta.

Vierailija
24/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:59"]Tottakai. Meidän nelivuotiaalla ollut jo pitkään käytössä pitkikset housujen alla. Villapuku ollut ulkona käytössä,myöskin sama syksyhaalari,mikä minulla ollut lapsuudessa päällä. Tunnearvoa löytyy siispä. Hyvin on neitonen lämpimänä pysynyt,pakkassäässä!
[/quote]

Huhhuh, villahaalari?? Mitä te ihmiset puette sitten oikeilla pakkasilla lapsillenne, jos nyt jo vedetään päälle kalsaria ja villapukua??

Vierailija
25/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:59"]Tottakai. Meidän nelivuotiaalla ollut jo pitkään käytössä pitkikset housujen alla. Villapuku ollut ulkona käytössä,myöskin sama syksyhaalari,mikä minulla ollut lapsuudessa päällä. Tunnearvoa löytyy siispä. Hyvin on neitonen lämpimänä pysynyt,pakkassäässä! [/quote] Huhhuh, villahaalari?? Mitä te ihmiset puette sitten oikeilla pakkasilla lapsillenne, jos nyt jo vedetään päälle kalsaria ja villapukua??

[/quote]

Mä veikkaan, että toppapukua sitten. 

Mä en muuten ymmärrä tätä argumenttia, ettei saisi pukeutua lämpimästi nyt, koska myöhemmin on kylmempi.

Vierailija
26/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa talvella tarkenemista, jos nyt vähän ylipukeekin.

Vierailija
27/27 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:46"]Munkaan lapset ei koskaan käytä pitkiä kalsareita. Minkälaisessa tilanteessa niitä pitäisi käyttää? [/quote] Pakkasilla eikä syksyllä. [/quote] Kyllä niitä syksylläkin voi käyttää. Jos on esim. kylmä tuuli ulkona.

[/quote]

Kuen tänään oli, huh mikä viima!
[/quote] Niinpä! T: 12