Rasmus Nalle
Tykkääkö nykypäivän lapset Rasmus Nalle sarjakuvista ja oletteko niitä lukeneet lapsillenne? Jos ette ole lukeneet, onko jokin syy miksi ette? Tykkäsittekö itse lapsena?
Minun lempikirjoja lapsena olivat Rasmus Nallet. Näin antikvariaatissa Rasmus Nalle nipun ja teki mieli ostaa mutta hinta oli sen verran suolainen että toistaiseksi jäi vielä liikkeeseen. Pitäsköhän käydä ne ostamassa. Nipussa oli kolmisenkymmentä Rasmus Nallea ja ne täytyy ostaa pakettina 100 euroa oli hinta.
Kommentit (6)
Minä muistan piirretyn, sarjakuvia en ole tainnut lukea. Onkos siinä se pelikaani, jonka suusta löytyi aina puolet työkalupakista, sahaa, vasaraa jne? Kyllä minä siitä pidin.
Joo pelikaani, pingviini ja piippua polttava mursu Kalle. Noi on ne koko ajan mukana pyörivä nelikko. Sitten niissä oli possuja, norsuja ja vaikka mitä muitakin ihmismäisesti käyttäytyviä elikoita. Höyrylaivalla seilaavat eri maihin ja rakentavat kaikenlaista.
Oli yksi lempparilukemisistani alle kouluikäisenä.
Oi, tykkäsin! Minua kiehtoi ajatus laivassa asumisesta, ja siitä, että kannella voi pitää kiikkustuolia. Pelikaani oli suosikkini Rasmus Nallen kavereista.
Sanoisin kyllä, että eniten nuo kiinnostivat ehkä 3-4 -vuotiaana, eskari-iässä viimeistään olin jo siirtynyt Asterixeihin, Tintteihin ja Aku Ankkoihin.
Itse en ole niistä koskaan tykännyt :| hintaa kyllä löytyy mutta luulen että lapsesi tykkää niistä. Mukava se on pikkusille kertoa että minäkin oon näitä pienenä lukenut :)