Mitä teillä syödään tänään päivälliseksi?
Meillä lihamureketta ja uunijuureksia (peruna, porkkana, punajuuri) sekä kanttarellikastiketta. Juurekset aika köyhiä mutta en jaksanut kauppaan lähteä sen takia. Koko ateria koottu niistä aineksista mitä kaapista löytyy. Jälkkäriksi vispipuuroa punaherukoista.
Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (25)
paistettua kuhaa, keitettyjä perunoita, beurre blanc -kastiketta ja piparjuurella terästettyä porkkanaraastetta. Välillä syödään paremmin, välillä huonommin, riippuen siitä huvittaako jompaakumpaa ruveta kokkaamaan vai väsätäänkö vaan jotain nopeaa.
Itse tehtyjä lihapullia kermaisessa tomaattikastikkeessa ja pastaa.
Sairauslomalla on aikaa vääntää.
Nakkeja ja ranskalaisia. Miks tämmöset gallupit on aina sillon ku en jaksa panostaa :D
Naudan pippurisisäfileepihvi, kermainen kastike ja perunoita, marinoitu valkosipuli-fetajuustosalaatti. Jälkiruoaksi on suklaavaahtoa kermavaahdolla ja vadelmilla.
Mikä helvetti näitä alapeukuttajia vaivaa :D Kaikkea maan ja taivaan välillä peukutetaan alas vain koska ei itse syödä samaa?
Kalahamppeja. Ahvenfileitä, ruisleipää, salaattia, sulatecheddaria, suolakurkkua, sipulia ja töräys hesen valkoista majoneesia.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:12"]Naudan pippurisisäfileepihvi, kermainen kastike ja perunoita, marinoitu valkosipuli-fetajuustosalaatti. Jälkiruoaksi on suklaavaahtoa kermavaahdolla ja vadelmilla.
[/quote] Ja niin, tänään juhlitaan miehen synttäreitä että ei todellakaan oo mitään perus arkiruokaa tää safka mitä tänään syödään!:D
Kanankoipia (itse maustettu, ei kaupan oranssia "marinaadia"), pilahviriisiä, höyrytettyjä kasviksia ja salaattia. Jälkkäriksi rahkaa. Hyvin perussettiä, ei jaksa hifistellä tänään :D
On tiedossa tofua ja ruusukaalia hoisin-chilikastikkeessa sekä nuudeleita. Hyvin tavanomainen ilta-ateria arkisin meillä.