Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet jalat ei voi olla kauniit ?

Vierailija
23.09.2014 |

Minusta paljon kauniimmat kun pitkät rimppakintut! Lyhyissä jaloissa on usein enemmän muotoa.

Mä pidän lyhyistä jaloista, mutta täällä kaikki aina jauhaa miten lyhytjalkaiset ei voisi käyttää esim. pillihousuja, että "ei vaan kukaan huomaa jalkojen lyhyyttä", vaan ne pitäisi hämätä näyttämään mahdollisimman pitkiltä ja ohuilta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne jalat itsessään olla, muttei muuhun vartaloon sovi lyhyytensä takia. Itse taas pidän enemmän pitkistä jaloista, ovat sitten hoikat tai muodokkaat.

Vierailija
2/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet jalat ja olen muutenkin lyhyt (163 cm). Reidet ja pohkeet on  sopivan muodokkaat ja naiselliset, käytän vaihtelevasti hameita, pillifarkkuja tai farkkushortseja. Voi voi, tässä elämässä ykkösasiana on miellyttää itseänsä, ei muita :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisen kokemuksen perusteella voin sanoa PERKELE BURANA

Vierailija
4/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhteellisen lyhyet jalat, mutta hoikat, ja sääri osa on kuitenkin reiteen verrattuna pitkä, ja olen koko ikäni saanut kyllä kehuja sääristäni.

Vierailija
5/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei muka sopisi muuhun vartaloon? Äly hoi älä jätä. :O

Lyhytjalkaisilla on pitkä selkä ja ylävartalon pituuden takia keskivartaloon ei rasva keräänny samalla tavalla kun lyhyempään ylävartaloon. Ne muodot tulee usein jalkoihin ja peppuun ja ylävartalo on hoikka. Minusta se nimenomaan on kaunista!

Vierailija
6/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä ketjusta nyt lyhytjalkaisten omakehu-keskustelu? Jossa haukutaan pitkät jalat rumiksi "rimppakintuiksi", jotta itselle tulisi parempi mieli?

Vierailija
7/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pituiset jalat voivat olla kauniit, tai sitten rumat. Pidä ne hyvässä kunnossa ja vältä selluliitin kerääntymistä.

Vierailija
8/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:10"]

Tuleeko tästä ketjusta nyt lyhytjalkaisten omakehu-keskustelu? Jossa haukutaan pitkät jalat rumiksi "rimppakintuiksi", jotta itselle tulisi parempi mieli?

[/quote]

Todennäköisesti. Mutta mielummin näitä, kuin itsensämollausketjuja. Itsevarmuus on seksikästä.

Vierailija
9/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, mikään ei ole hyvin, jos sitä voi edes yrittää jollain lailla muuttaa: lehdissä on joka sesonkia varten omat muuttumisleikkinsä ja pukeutumisohjeensa. Lyhyille esitellään pidentäviä, pystysuoraan ryhmiteltyjä värejä ja vaatteita ja suurin synti tuntuu olevan se, ettei ole pitempi. Minun pituisilleni (178 cm) taas teroitetaan sitä, että siluettia pitäisi katkaista, jotta näyttäisi lyhyemmältä. En minä halua näyttää yhtään lyhyemmältä kuin olen ja kinttuni ovat juuri niin pitkät kuin haluan niiden olevankin!

Onhan muodinluojien ja pukeutumisneuvojienkin tietysti jollakin elettävä...

Vierailija
10/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa ihmisistä pitää pitkistä jaloista, siksi se on kauneusihanne. Ihminen nyt sattuu vaan näyttämään omituiselta tyngältä jos jalat ovat lyhyet ja selkä pitkä. Eikä ne lyhyet paksut jalat ole "naisellisen muodokkaat", mutta jos se parantaa oloanne niin sovitaan niin.

Vierailija
11/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:10"]Tuleeko tästä ketjusta nyt lyhytjalkaisten omakehu-keskustelu? Jossa haukutaan pitkät jalat rumiksi "rimppakintuiksi", jotta itselle tulisi parempi mieli?
[/quote]

Niinhän se av:lla aina menee. Lihavat haukkuvat laihoja, pitkät lyhyitä, akateemiset amiksia ja toisinpäin. Omaa itsetuntoa pitää aina pönkittää haukkumalla muita.

Vierailija
12/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:10"]Tuleeko tästä ketjusta nyt lyhytjalkaisten omakehu-keskustelu? Jossa haukutaan pitkät jalat rumiksi "rimppakintuiksi", jotta itselle tulisi parempi mieli?
[/quote]

Siltä vaikuttaa :D Pitkät jalat ovat kauniit, antavat paljon siromman vaikutelman. Mutta pidänkin enemmän mallityyppisistä vartaloista, joten mikäs minä olen sanomaan.

Vierailija
14/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:10"]

[/quote]

Todennäköisesti. Mutta mielummin näitä, kuin itsensämollausketjuja. Itsevarmuus on seksikästä.

[/quote]

Itsevarma ihminen ei hauku muita tunteakseen itse olevansa parempi. Tämä keskustelu huutaa pelkkää huonoa itsetuntoa. Älä sekota kahta täysin eri asiaa. Tälläiset katkerat muiden haukkujat ovat kaukana seksikkäästä.

Vierailija
15/15 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän niitä pitkiä kinttuja jotenkin haukkua kun te pitkäkoipisetkin haukutte meitä persjalkaisiksi ja ties miksikä.