Mitkä kengät ostaisin? Jalat kastuivat viikonloppuna läpimäriksi märässä ruohikossa
Käyttökengät, joita voisi käyttää koko ajan ja sivuvaikutuksena ne suojaisivat märkinä päivinä. Onko ideoita?
Tähän asti siis aina ottanut kohta roskiin menevät kengät, kun on märkä päivä. Sitten vaihtanut sukat kotona.
Kommentit (19)
Kumisaappaat tai goretex-kengät. Minulla on myös Croksin umpisandaalit mökillä.
Jotkut kosteussuojatut ulkoilukengät tai ulkoilukengät sellaista materiaalia, joka ei helposti kostu (esim. softshell, nahka tai tekonahka, jälkimmäinen tosin sellainen, mitä itse vältän). Löytyy ihan marketeistakin, eikä tarvitse välttämättä itseään maksaa kipeäksi.
Jos on läpi märkänä, niin ei siihen auta mitkään kengät.
Emma K. kirjoitti:
Ainoa, joka teki yhdyssanavirheen, on sinä.
Löytyisikö jostakin mummon vintiltä ja kirpputorilta niitä entisajan jokasäänsaappaita? Eikö ne ollut juuri tähän tarpeeseen? /vitsi
Kyllä pitää olla tyhä jos ei osaa googla "vedenpitävät kengät".
Ap on näin tyhmä.
Goretex on muuten vanha keksintö, tehty luultavasti jo ennen ap:n syntymää
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun pukeutumistyyli on?
Olen jo aika vanha, kuljen farkuissa ja neuleissa ja parkatakeissa tai vedenkestävässä talvitakissa. ap
Kalossit eli sellaiset jotka laitetaan kenkien päälle, saa urheilukaupasta tai netistä. Tämä siis jos sun ei tarvitse olla puutarhatöissä tms.
Varmaan jotkut vedenpitävät ns.joka sään ei-korolliset nilkkurimalliset lenkkarit vaikka mustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun pukeutumistyyli on?
Olen jo aika vanha, kuljen farkuissa ja neuleissa ja parkatakeissa tai vedenkestävässä talvitakissa. ap
Sitten sulle sopis hyvin goretexlenkkarit tai -nilkkurit.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Ainoa, joka teki yhdyssanavirheen, on sinä.
"On sinä?"
Kumiteräsaappaat.
Tai nahkakengät joita jaksat lankata.
Eikö kukaan halua mainostaa esim. omia kenkiään?