Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekee lettuja ja kiukuttelee...

Vierailija
23.09.2014 |

Hän tahtoi tehdä mulle ja itselleen aamiaiseksi lettuja. Ei muistanut reseptiä, joten pyysi multa apua. Kun autoin, ei kuulemma tarvinnutkaan apua enää. Sitten taas tarvitsi apua, ja kun autoin, olin hetken kuluttua taas tiellä.

Tämän jälkeen alkoi lettujen paisto... Ensimmäinen lettu meni hajalle, josta mies alkoi kiukuttelemaan. Menin katsomaan, mikä on hätänä, kun hän niin mulle valitti, niin en ollutkaan taas tervetullut keittiöön ja jotenkin tuli ajatus, että mun vika, kun letut hajoaa... Samaan aikaan mies kuitenkin kyseli, mikä on vikana, kun ei onnistu ja enhän minä voi sitä tietää... Siitäkin se kiukutteli. Menin pois.

Seuraava lettu (ja kaikki siitä seuraavat) oli ihan täydellinen, mutta siitäkin mies valitti. Tulin takaisin keittiöön sitten, kerran mies halusi ilmeisesti taas kommunikoida. Yritin kertoa, ettei niissä ole mitään vikaa ja hyviäkin ovat, mutta kiukuttelu vaan jatkui. Yritin lohduttaa miestä. Sitten mies käänsi letun sillä lailla, että varmasti hajoaa, ja yritin varoittaa, mutta hajallehan se jo meni. Sekin oli mun vika ja sain valitukset päälleni... Lähin sitten ovet paukkuen keittiöstä, kun en enää jaksanut kuunnella valitusta...

Vieläkin se kukuttelee... Kuinka letuista voi saada aikaan tuollaisen episodin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja.

Vierailija
2/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes two to tango!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, eka lettu menee aina rikki. Se on luonnolaki.
Toisekseen, sympatiat miehellesi. Mua ärsytti jo tää tekstin lukeminen tosi paljon, livenä efekti olis varmaan moninkertainen. Jos toinen sanoo tekevänsä lettuja on siihen ihan turhaa mennä viereen neuvomaan ja säksättämään. Tosi rasittavaa.

Vierailija
4/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahden kauppa! Jossa yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä, olisiko kummassakin vikaa.

Vierailija
5/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut kiukutella yksinään ilman ohjaamista ja säätelyä.

Vierailija
6/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sitten pyytää mua auttamaan koko ajan? Pitääkö mun sanoa, että en tule?

Eikä se kuuntele, jos sanon vaikka, että se eka letu aina hajoaa...

ap

Vierailija
7/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen murjottaa.

Vierailija
8/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:35"]

Miksi se sitten pyytää mua auttamaan koko ajan? Pitääkö mun sanoa, että en tule?

ap

[/quote]

Olisit sanonut, että hän on jo iso poika ja pärjää ihan itse!

Vierailija
9/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä pms? ;)

Vierailija
10/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:37"]

Onko sillä pms? ;)

[/quote]

Siltä mustakin tuntuu. :) On ihan kuin mä pms-aikaan...

ap

Vierailija
11/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:30"]

Ensinnäkin, eka lettu menee aina rikki. Se on luonnolaki. Toisekseen, sympatiat miehellesi. Mua ärsytti jo tää tekstin lukeminen tosi paljon, livenä efekti olis varmaan moninkertainen. Jos toinen sanoo tekevänsä lettuja on siihen ihan turhaa mennä viereen neuvomaan ja säksättämään. Tosi rasittavaa.

[/quote]

Ei ole luonnonlaki. Mutta vaatii kyllä sopivaan lämpötilaan lämmitetyn pannun. :D Pitkällisen harjoituksen jälkeen ehkä noin 80% ekoista letuista saan pysymään ehjänä. 

Vierailija
12/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:35"]

ap

[/quote]

Pitää sanoa. Sano, että et ehdi, koska selaat AV-palstaa. Anna miehen hoitaa oma juttunsa itse. 

Vierailija
13/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eka lettu mene aina rikki! Mun isä on lettumestari

Vierailija
14/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan huutanut sille vähän matkan päästä kannustavasti että; "Hei kyllähän sä osaat kun oot aina niin hyvä kaikessa" :)

Vierailija
15/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lettu on koiranlettu, koira on tosi pettynyt jos se poikkeuksellisesti onnistuu :D

Vierailija
16/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt reagoida ensimmäiseen avunpyyntöön tarjoutumalla tekemään ne letut. Silloin mies olisi saanut haluamansa letut ja samalla olisi voinut kuvitella tehneensä ne. Ilman että oikeasti tarvitsi vaivautua...

Vierailija
17/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:43"]

Sun olisi pitänyt reagoida ensimmäiseen avunpyyntöön tarjoutumalla tekemään ne letut. Silloin mies olisi saanut haluamansa letut ja samalla olisi voinut kuvitella tehneensä ne. Ilman että oikeasti tarvitsi vaivautua...

[/quote]

Näin! Ja samalla miehelle jää mielikuva että hän on oikeastaan todella hyvä tekemään lettuja ja tekee niitä usein.

Vierailija
18/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lettu pitää AINA heittää pois! Se on tarkoitettukin vain pannun lämmittämiseen ja imemään mahdolliset liiat rasvat ja maut pannusta (vaikka pannua käytettäisi pelkästään lettuihin). Se on laki näin.

Vierailija
19/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:45"]

[/quote]

Näin! Ja samalla miehelle jää mielikuva että hän on oikeastaan todella hyvä tekemään lettuja ja tekee niitä usein.

[/quote]

Te pidätte miehiä kyllä ihan avuttomina bimboina... ehkä syystä.

Vierailija
20/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:45"]

[/quote]

[/quote]

Te pidätte miehiä kyllä ihan avuttomina bimboina... ehkä syystä.

[/quote]

Kyllä! Ei ole niin yksinkertaista tehtävää, etteikö mies pystyisi sitä hyvin helposti tekemään äärimmäisen vaikeaksi sekä itselleen että kaikille läsnäolijoille. Tämä on niin nähty.