Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin ns perinteisen miehen? :(

Vierailija
24.08.2021 |

En jaksa enää! Sellaisen, jolle olisi ok, että olen kotona ja hoidan lapsia sekä kotia. Pinkan tulisi olla kunnossa (ja lapsia haluta).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontopiireistä. Esim vanhoillislestadiolaisuus, jehovantodistajat, vanhoilliset muslimit.

Vierailija
2/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde landelle! Pääset jonkun isännän emännäksi! Ah, mikä onni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen ja avoin sen suhteen, mitä etsit. Ole myös valmis muuttamaan miehen perässä.

Vierailija
4/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole rehellinen ja avoin sen suhteen, mitä etsit. Ole myös valmis muuttamaan miehen perässä.

Mieluiten asuisin Helsingissä mutta ulkomaat esim Sveitsi sopisi myös. T ap

Vierailija
5/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋🏻‍♂️

Kunhan sulle on ookoo ettei missään suurenmoisessa luksuksessa voida elää jos tulot on yhden ihmisen palkka ja toisen tt korvaus.

Vierailija
6/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuslista pöytään nyt vaan

Vierailija
7/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 25 v mies asuu 100 km päässä Helsingistä. Ja haluaa perheen- miten saa yhteyttä sinuun?

Vierailija
9/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy. Mutta jos haluat että se mies myös tajuaa, että sulla on täydet ihmisoikeudet, se rajaa valikoimaa aika paljon.

Vierailija
10/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantanhuista.

Vierailija
11/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 25 v mies asuu 100 km päässä Helsingistä. Ja haluaa perheen- miten saa yhteyttä sinuun?

Pitäiskö laittaa joku anonyymi sposti osoite ihan vaan tätä varten? Ja kerro lisää itsestäsi, olet vähän nuori... olen itse 26!

Vierailija
12/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saan alapeukkuja?

Vierailija
13/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi hyvin tuollainen mutta ei se näillä Suomen palkkatasoilla onnistu. Näissäkin hommista pitää olla 15 vuoden työura takana, että voi repiä semmosta 6 - 7k bruttopalkaa ja silloin olen jo 40 vuotta vanha.

Vierailija
14/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö laittaa joku anonyymi sposti osoite ihan vaan tätä varten? Ja kerro lisää itsestäsi, olet vähän nuori... olen itse 26!

Ootte kirjaimellisesti samanikäisiä...

Vierailija
15/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tervejärkinen ala elättää toista. Herää nyt sieltä prinsessa unelmistasi jo😁

Vierailija
16/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi hyvin tuollainen mutta ei se näillä Suomen palkkatasoilla onnistu. Näissäkin hommista pitää olla 15 vuoden työura takana, että voi repiä semmosta 6 - 7k bruttopalkaa ja silloin olen jo 40 vuotta vanha.

Jatkan vielä, että on siis minun näkemykseni palkkatasosta jolla voi turvata edes jonkinlaisen elämän perheelle.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että millaista palkaa AP odottaa mieheltä?

Vierailija
17/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että on siis minun näkemykseni palkkatasosta jolla voi turvata edes jonkinlaisen elämän perheelle.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että millaista palkaa AP odottaa mieheltä?

No just tollanen 6000-7000€ olis jo aika hyvä. Voisi elää mukavasti. T ap

Vierailija
18/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy lesuksi.

Vierailija
19/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Suomessa pystyy elämään yhdellä palkalla. Ex-mieheni heittäytyi elämäntapatyöttömäksi lastemme synnyttyä ja kieltäytyi myös hakemasta työttömyystukia, koska "ei halunnut tulla kytätyksi".

Viisi vuotta elätin koko perhettä odottaen miehen "kriisin" helpottamista. Lopulta oli pakko ottaa ero, kun lasten- ja kodinhoitokaan ei sujunut, sen sijaan innostui viinasta ja vieraista naisista.

Vierailija
20/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon toteutumattomuudesta tavataan lähes 99% syyllisstää miehiä. Vaikka tälläkin palstalla säännöllisen epäsäännöllsiesi kohtaa nais- oletettuja, jotka haikaileva sen perään, että sasivat elää liitossa, joka rakentuu ja perustuu sille, että mies on sen pää...  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi