Enkeli kuiskii korvaasi vastauksen kauttani
Kommentit (22)
Mihin minun pitäisi keskittyä tällä hetkellä?
Kauan vielä joudun odottamaan asuntoa....
Mitä henkioppaani haluaa sanoa minulle?
Kahdeksikolle ei voi vastata, koska hän ei kerro mitä asia koskee. Numero 14 saa vastauksen, jos hän kysyy selkeästi.
Vittu nyt joku hörhö antamaan vastaus mulle!!!
Kuinka kauan joudun odottamaan, ennen kuin saan uuden työpaikan? Nyt työttömänä 2 viikkoa ja hypin jo seinille.
Minkälainen tulee syksyni olemaan?
Mistä löydän sen oikean, milloin?
Jos huomenna pistän sen menemään, niin päädynkö sinne?
Tulenko saamaan toisen työpaikan?
Numerot 13, 14 ja 15 saavat vastauksen, koska kysymykset ovat tulleet samaan aikaan.
Numero 13: Olet ahkera ihminen, joten uusi työpaikka siintää jo näköpiirissä. Vauhditat prosessia sillä, että tyynnytät itseäsi ja luotat siihen, että asia hoituu. Et sinä pitkään tule olemaan työtä vailla!
Numero 14: Paraneminen on monisyinen asia. Ihminen, jolla on valoisa mieli, on tavallaan terve, vaikka kehossa olisikin sairautta. Ihminen, joka ei osaa arvostaa hyvinvointia, on tavalaan sairas, vaikka keho olisi terve. Tulet voimaan fyysisestikin paremmin - luota siihen!
Numero 15: Elämä on jatkuvaa muutosta ja niin sen kuuluu ollakin! Seisova vesi pahenee. Tiedät itse mihin asiaan kaipaat muutosta ja tulet sen saamaan, kun käärit hihat ja alat toimia!
Olkaa siunattuja! Te, keiden vuoro ei ollut saada vastausta tällä kertaa muistakaan, että teillä on itsellänne avain vastauksiin ja haluamiinne muutoksiin. Ottakaa aikaa itsellenne, kuulostelkaa itseänne ja kuunnelkaa sydämenne ääntä. Teissä itsessänne on voimaa! :)
Mikä on elämäni tarkoitus?