Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka laitettu tänään.. Huomenna pois?

Vierailija
22.09.2014 |

Eihän tätä kestä.. vuotaa hyytymää, reilusti. Laitettiin vähentämään vuotoa, kun anemia muutenkin.. Tätä menoa tippuu hb entisestään. Oon turvoksissa jo, alavatsaa vihloo koko ajan.. Oon itkenyt illan. Mun mieli on ihan maassa.. tuntuu epätodellisen kurjalta. Ei tää voi olla näin.. lääkäri sanoi tiputtelua voi olla joku päivä, mutta tää ei voi olla terveellistä. Voiko olla, ettei tää sovi.. ei sopinut pilleritkään joskus muinoin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputteluvuotoa voi olla jopa 4 kk, sitten rauhoittuu. 

terve. kierukoita laittava tk-lääkäri

Vierailija
2/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulle ei oo ennen hormoniehkäisy käynyt ja nyt otit hormonikierukan? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko yhen päivän ollut.. Meinaatko että samantien vuodot loppuis kun värkki asennetaan. Voi tiputella monta kuukautta.

Vierailija
4/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan rauhassa vaan, mulla sattu muutaman päivän, ja vuodin vajaan pari viikkoa, sen jälkeen kaikki ok. Kyllä se helpottaa

Vierailija
5/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo tiputtelua. Sen kyllä kestän. Mulla on runsaat kuukautiset 14pv välein, minkä takia jo anemia. Mut nyt vuotaa vielä enemmän! Ja gyne vakuutti että tää vois toimia, vaiks pillerit ei.. kun pelkkä keltarauhashormoni kyseessä.

Ap

Vierailija
6/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä syöt rautatabletteja?

-asian vierestä

Vierailija
7/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta voi odotella, sitten tasaantuu (tai ei). Mutta hei, yksi päivä?! Koita nyt nainen kestää edes viikko. Voi olla, että huomenna ei vuoda yhtään!

Vierailija
8/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo syön.. ja vatsa sekaisin niistäkin. Huimaa, heikottaa ja sydän hakkaa

Vierailija
9/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kivut ja vuoto kesti vain viisi päivää. Sitten silloin tällöin kahden kuukauden aikana. Sen jälkeen 13 vuotta ilman vuotoja, jee...

Vierailija
10/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta, oireet pitäisi helpottaa jo huomenna. Vuotoa oli mullakin, vatsakipua ja pyörrytti, mutta se meni ohi. Nyt olen tosi tyytyväinen, ollut jo 6v.  tietenki jos jatkuu monta päivää runsas vuoto, ota sit yhteys lääkäriin. tiputtelua mulla oli pari kk alussa, mut siis pelkkää tiputtelua. Sen jälkeen ei ole ollut kuukautisia, ihanaa! Eikä myöskään niitä pms- oireita ( mulla oli ahdistus, kiukku ja raivo).

Vierailija
11/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuotanut aina helposti ja paljon. Jälkivuotokin kaikista 12vkoa. Kestän kyllä tiettyyn rajaan, mutta onkohan tää terveellistä ootella kuin pitkään.. Ap

Vierailija
12/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy gynellä mutta älä suinpäin poista, se voi vielä helpottaa.

Vierailija
13/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan sähköä sait ohjeita! Oottele nyt muutama päivä tai kokonainen viikko edes. Mulla Mirena joka tiputteli ekan puoli vuotta, sen jälkeen ihan loistavasti toiminut. Vuodon aikanahan se kierukka laitetaan joten älä nyt vedä liian äkäisiä johtopäätöksiä.

Anemiaan Kräuter Blutsaftia luontaistuotekaupasta ja sen seuralaiseksi kunnon veriohukais- ja c-vitamiinikuuri (mieluiten ravintoaineista ei purkista). Kyllä pitäis olon kohentua!

Vierailija
14/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sä sait...

Vierailija
15/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua , en kyllä otakaan kierukkaa :(

Vierailija
16/16 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laitettu vuodon aikana. Ovulaation aikana.

Ja ei ole tiputtelua! Runsasta vuotoa.. hyytymää.

Voikohan toi tulla pihalle vuodon mukana..? Äidillä kävi niin samana päivänä, kun laitettiin.. runsas vuoto ja kivut..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä