Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ysiluokkalainen ja tykkään hengata yhen opettajan kanssa

Vierailija
24.08.2021 |

Esim. vietän välitunteja sen kanssa ja monesti menen syömään sen kanssa. Nyt haluisin hengailla sen kanssa vapaa-ajalla mut en tiiä viitsinkö kysyä :D Onko outoa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olet hyväksikäytön uhri.

Vierailija
2/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko niin että se nimenomaan haluaa hengaila sinun kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se oo mitää semmosta ehottanu. Ja se on mun kaa koulussa koska oon yksinäinen. Ap

Vierailija
4/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen. Hän on opettaja, ei ystäväsi. Kaikilla aikuisilla ei ole hyvät aikeet vaikka miten mukavasti käyttäytyisi sinua kohtaan.

Vierailija
5/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se oo mitää semmosta ehottanu. Ja se on mun kaa koulussa koska oon yksinäinen. Ap

Etsi ikätovereittesi seuraa!

Vierailija
6/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettaja on järkevä ja ammattitaitoinen aikuinen, hän kieltäytyy oppilaan kanssa vapaa-ajalla hengailemisesta. Mulla oli yläasteella läheiset välit parin opettajan kanssa. Siis sillä tavalla että heihin luotin ja pystyin heidän kanssa keskustelemaan monista asioista kahden kesken. Se ei kuitenkaan ollut "kaveeraamista" vaan opettajat pitivät selkeästi opettajan roolinsa, mikä oli hyvä, eivätkä he varmastikaa olisi mua vapaa-ajalla tavanneet paitsi ehkä jos mulla olisi ollut joku suuri hätä (esim. väkivaltaiset vanhemmat tai muuta).

Sitten taas oli yksi miespuolinen opettaja joka flirttaili ja ehdotti seksiä. Se oli ehdottoman väärin, vaikken silloin tajunnut/uskaltanut siitä kenellekään puhua.

Nuorena helposti erehtyy luulemaan olevansa tasavertaisempi aikuisten kanssa ja kypsempi kuin todellisuudessa onkaan. Opettaja huomio voi tuntua imartelevalta, vaikka todellisuudessa hän olisi ammattitaidoton ja hänellä olisi rajat hukassa.

Vierailija
7/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisiasi kutsuttiin minun kouluaikoinani perseennuolijoiksi ja mielistelijöiksi.

Vierailija
8/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja tuskin haluaa viettää vapaa-aikojaan kanssasi vaikka ei välituntisin sinua henno käskyttääkään pois luotaan.

Vierailija
9/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisiasi kutsuttiin minun kouluaikoinani perseennuolijoiksi ja mielistelijöiksi.

No en mä oo tässä ollu mitenkään aloitteellinen. Se opettaja ite haluu olla mun kaa koulussa ku oon yksinäinen. Ap

Vierailija
10/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilkeitä kommentteja, opettajaan ihastuminen on yleistä.

Ap, parempi että et kysy vapaa-ajasta. Opettaja on opettajasi, ei ole sopivaa jos hän olisi kaverisi.

Vierailija
11/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ehkä yrittää osoittaa, että tukee sinua ja voit luottaa häneen jos esim. yksinäisyys huolettaa sinua. Vapaa-ajalla hengailu on eri asia eikä sitä kannata ehdottaa.

Vierailija
12/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leimaat opettajan hyväksikäyttäjäksi koska hänen työpaikallaan nuori hakeutuu juttelemaan?! Sehän on sen opettajan työtä kohdata nuoria koulussa ja jutella välkällä eikä tosiaan voi sanoa oppilaalle että ei saa tulla juttelemaan tai syömään samaan pöytään. Jos oikeasti vanhempien älykkyys on tätä luokkaa, ei tässä maassa uskalla kohta yksikään opettaja jutella koululla mitään yhdellekään oppilaalle.

Ap, opettaja ei varmasti hengaa kanssasi vapaa-ajalla joten turha edes kysyä. Vaikka olet hänestä varmasti mukava nuori, on sinun (ja muiden koulutovereidesi) opettaminen ja teille jutteleminen kuitenkin loppujen lopuksi vain työtä eikä sitä sekoiteta vapaa-aikaan. Tokihan hän varmasti moikkaa tai vaihtaa jonkun sanan jos sattumalta törmäätte vaikka kaupassa mutta te ette ole ystäviä. 

Vierailija
13/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko ihastunut häneen? Onko vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
14/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et voi ehdottaa vapaa-ajalla hengailua. Et ole outo. Opettaja joutuu vaan vastaamaan ehdotukseen, että ei hän voi tavata sinua vapaa-ajalla. Tämä on täysin yksiselitteistä. 

Vierailija
15/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole yhtään sen enempää kuin jos hengailisi ikäisensä finninaaman kanssa. Käsittämätöntä kaksinaismoralismia, että lapsen hyväksikäyttö on ok jos sen tekee toinen lapsi.

Vierailija
16/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan kannattaa olla varovainen. Kaikilla oppilailla ei ole hyvät aikeet. 

Suomessa on tapahtunut useita väkivaltarikoksia, joissa opettaja (naisopettaja) joutuu oppilaidensa hyökkäyksen kohteeksi. Hyökkääjä on lähes aina teinipoika. 

Vierailija
17/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla varovainen. Hän on opettaja, ei ystäväsi. Kaikilla aikuisilla ei ole hyvät aikeet vaikka miten mukavasti käyttäytyisi sinua kohtaan.

Mitä tarkoitat"ei hyvillä aikeilla" murha mielessä vai? Onko sillä omanikäisellä kakaralla"hyvät aikeet" jos käyttäytyy mukavasti?

Vierailija
18/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleko ihastunut häneen? Onko vastakkaista sukupuolta?

Nooh kai mä vähän oon. Ja on se vastakkaista sukupuolta. Ap

Vierailija
19/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia canth

Vierailija
20/22 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, et voi ehdottaa vapaa-ajalla hengailua. Et ole outo. Opettaja joutuu vaan vastaamaan ehdotukseen, että ei hän voi tavata sinua vapaa-ajalla. Tämä on täysin yksiselitteistä. 

No joo ehkä se ei haluu, mut kyl se on joskus esim. vapaa-ajalla laittanu viestiä ja kysyny et miten menee. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän