Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyisen puolisoni exän puoliso laittoi viestin. Vastaanko?

Vierailija
24.08.2021 |

Nykyisen puolisoni exän nykyinen puoliso laittoi viestin ja haluaisi jutella. Haluaa kuulemma tietää, mitä tiedän heidän menneisyydestään ja eron aikaisista tapahtumista. Ero oli riitaisa. Tilanne on nyt suht rauhallinen ja lapsen asiat hoituvat, minkä vuoksi en haluaisi välejä tulehduttaa. Onko parempi vain pyytää unohtamaan asia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti.

Vierailija
2/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtis tohon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy ulkona asiasta.

Vierailija
4/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kommentoisi mitään. Ihan hölmö ihminen, kun edes sinulta kyselee jotain.

Vierailija
5/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa harvinaisen huonolta idealta.

Vierailija
6/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin puolisolle yhteydenotosta

Vierailija
7/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puolisosi on exästään ja erostaan kertonut? Onko haukkunut ja mustamaalannut, kaikki on sen exän syytä?

Vierailija
8/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen puolison nykyisen eksän kummin tulevan puolison kälyn veli laittoi kanssa kerran minulle viestiä ja halusi keskustella isoenon siskon entisen aviopuolison eksän siskon laittamasta viestistä, jonka siis laittoi kummin nykyisen puolison entisen serkun eksälle. Sanoisin kanssa, että parempi olla sekaantumatta.

Vierailija
9/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen puolison exän puoliso? Mä jouduin ensin miettimään erikseen ketä tuossa tarkoitetaan ja kuinka tää henkilö sun elämääsi liittyy. Jo sen perusteella sanoisin että jätä vastaamatta.

Vierailija
10/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä parasta keski-iässä kun on ex, exän ex ja exän nykyinen vaimo ja nää draamat :D

Vierailija
11/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Kertoisin varmaan asiasta omalle puolisolle ensin.

Vierailija
12/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa koko asiasta!

Vierailija
13/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on aika perinteinen pitkän liiton juttu, jossa lopulta yhteistä oli vain laskut. Kun sitten toisella tuli eron jälkeen kuvioihin uusi puoliso tämän exän käytös meni kohtuuttomaksi.

Muuhun en voikaan ottaa kantaa kuin, mitä itse olen nähnyt ja kuullut. Tämä ex (kyselijän nykyinen) on kuitenkin minullekin jäänyt kiinni valheesta, joten jos sanon mitään sellaista ääneen, riita on varma. Luulin, että heillä on elämä ihan hyvällä mallilla, koska olemme saaneet olla aika rauhassa. Aikanaan oli vaikea antaa anteeksi loukkauksia, mutta nyt koen paremmaksi, että nykyisensä pitää meitä vaikka millaisina hirviöinä, jos sillä takaan rauhan. En voi väittää, etteikö tekisi mieli kertoa totuutta. AP

Vierailija
14/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaantuisi todellakaan.

Vierailija
15/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on aika perinteinen pitkän liiton juttu, jossa lopulta yhteistä oli vain laskut. Kun sitten toisella tuli eron jälkeen kuvioihin uusi puoliso tämän exän käytös meni kohtuuttomaksi.

Muuhun en voikaan ottaa kantaa kuin, mitä itse olen nähnyt ja kuullut. Tämä ex (kyselijän nykyinen) on kuitenkin minullekin jäänyt kiinni valheesta, joten jos sanon mitään sellaista ääneen, riita on varma. Luulin, että heillä on elämä ihan hyvällä mallilla, koska olemme saaneet olla aika rauhassa. Aikanaan oli vaikea antaa anteeksi loukkauksia, mutta nyt koen paremmaksi, että nykyisensä pitää meitä vaikka millaisina hirviöinä, jos sillä takaan rauhan. En voi väittää, etteikö tekisi mieli kertoa totuutta. AP

Vaikeista ihmisistä ja heidän suhteistaan kannattaa pysyä etäällä.

Vierailija
16/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN vastais mitään. Unohda koko juttu.