Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää goottiystäviä aikuisiällä?

Vierailija
24.08.2021 |

Olen parikymppinen, lähemmäs 30v jo ja ystävien löytäminen on muutenkin vaikeaa. Olisi kivaa, jos löytäisi samanhenkisen ystävän/ystäviä. Olen gootti, minua kiinnostaa goottimusiikki -kirjallisuus, -vaatteet ja -sisustus, okkultismi, noituus, kauhuelokuvat, viktoriaaninen aikakausi, kummitusjutut, mysteerit jne.. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuollainen kaverihaku net sivusto on olemassa, sieltä voi koittaa löytää oman tyylisiä ihmisiä.

Vierailija
2/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootti olisi paras tyttöystävä ikinä! Mutta ongelma siinä on se, että kun itse ei ole gootti, niin gootti ei kiinnostu sinusta. :D Ja en ala gootiksi naisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Facebookissa? Siellä on ainakin yksi goottiryhmä josta voisi löytyä ystäviä.

Vierailija
4/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisena pitäisi löytää lapsia ystäväksi?

Vierailija
5/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gootti olisi paras tyttöystävä ikinä! Mutta ongelma siinä on se, että kun itse ei ole gootti, niin gootti ei kiinnostu sinusta. :D Ja en ala gootiksi naisen takia.

Miksei kiinnostuisi? Minä olen gootti, aviomieheni ei.

Vierailija
6/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kiinnostuisi? Minä olen gootti, aviomieheni ei.

Don't give hope. Yleensä taitaa olla niin, että gootti ottaa mielummin toisen gootin.

Vierailija
7/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltit ja hunnit ovat mukavampia ystäviä. Langobardit ja vandaalit ovat kusipäitä.

Vierailija
8/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua voisi kiinnostaa ei-gootti mieskin :)

Goottityttö

Vierailija
9/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Facebookissa? Siellä on ainakin yksi goottiryhmä josta voisi löytyä ystäviä.

Olen, mutta oon tällä hetkellä vain ulkomaalaisissa ryhmissä. Voisitko kertoa sen ryhmän nimen? :)

Vierailija
10/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta oon tällä hetkellä vain ulkomaalaisissa ryhmissä. Voisitko kertoa sen ryhmän nimen? :)

Goottiotukset ja muut möröt K-16

Mukava ryhmä, kuulun siihen itsekin =)

Vierailija
11/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goottiotukset ja muut möröt K-16

Mukava ryhmä, kuulun siihen itsekin =)

Kiitos! Pitääpä liittyä🤩

Vierailija
12/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Sua ei siis kiinnosta muuten goottijutut?

Vierailija
13/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten sympaattinen kysymys. :D Toivottavasti löydät pian hyviä goottiystäviä! :)

Vierailija
14/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTokissa on gootteja, ei siis pelkästään teinejä vaan itse oon törmännyt 25-40-vuotiaisiin. Toki ovat sitten ulkomailla, mutta esim kirjekavereita voisi löytyä?

Vierailija
15/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh isotissinen korsettiin pukeutunut tiukkaperseinen gootti nainen... muna sykkii niin jumalattoman kovana ... Nam!!! Olette KUUMIA!! ;)

Vierailija
16/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikoilta?

Vierailija
17/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh isotissinen korsettiin pukeutunut tiukkaperseinen gootti nainen... muna sykkii niin jumalattoman kovana ... Nam!!! Olette KUUMIA!! ;)

Ei meillä kaikilla ole isot tissit... itellä b-kuppi

Vierailija
18/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä poksauttaa sun unelmas mutta goottius on muutakin kuin vaatteet. Tiedän pari goottia, jotka pukeutuvat esim. Marimekon vaatteisiin.

Vierailija
19/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta kuulla että goottikulttuuri ei ole kuollut. Vaikka elän pks niin silti harvoin näkee. Onko niin että gootit ei aina pukeudu kuitenkaan tyylin mukaan? Jotkut ehkä vain keikoille/festareille?

Olen aina haaveillut gootti tyttöystävästä.. en ole itse, mutta kauhuelokuvat ovat minunkin mieleen ja ap:n muutkin mainitsemat asiat ovat mielenkiintoisia. Olisi niin upeaa kävellä vaikka kaupassa goottityttöystävä vierellä.. ehkä vielä joskus.

Mutta ei tämä kuitenkaan mikään sellainen pakkomielle tai fiksaatio ole että naisen pitäisi juuri gootti olla.

Näistä ehkä sitä omaa pitäisi lähteä etsimään :)

https://www.northofhell.fi/

https://saarihelvetti.fi/

https://metalcapital.fi/

Vierailija
20/20 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä poksauttaa sun unelmas mutta goottius on muutakin kuin vaatteet. Tiedän pari goottia, jotka pukeutuvat esim. Marimekon vaatteisiin.

Niinpä.. itse pukeudun viktoriaanisesti, eli aika peittävästi. Ei ole tissit tyrkyllä, eikä niissä kyllä paljon nähtävää olisikaan 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi