Ostin auton ja kukaan ei ole kehunut sitä :(
Tykkään itse ihan älyttömästi ihanasta pikkubemaristani. Kukaan ei ole sanonut mitään kivaa siitä auton nähdessään. Eihän se nyt uusi ole, mutta minulle se oli iso sijoitus ja olisin nyt jotain pientä kehua halunnut.
No, pääasia että itse tykkään.
Kommentit (16)
Sun auto on nii-iiiiin IHANA että mua aivan itkettää!!!!!!!!!!!
Sijoitus? Ehkä eneminkin uhraus.
Joo, köyhemmät kaverit on kateellisia ja on huomaamatta autoasi :)
Ihgua, sullon söpö auto. Olen ihan lovena ny.
Bemareissa nyt ei oo mitään kehuttavaa. Rehellisiä, mutta hienotunteisia ovat sun kaverit.
Ihana sun auto, ap. Onneksi olkoon!
Haloo, onko muka tavallista, että jonkun autoa kehutaan? Ei meillä töissä eikä kaveripiirissä ainakaan. Siis todetaan tietysti, että "mukavaa, että sulla on nyt uusi/uudempi auto". Mutta ei kuolata sen auton perään tai sanota, "voi kuinka ihana auto sulla on".
Musta sun uusi auto on kiva! Ja ymmärrän miten tärkeetä on että saa myönteistä palautetta isoista (koska rahasumma on kuitenkin iso ja harvalla on laittaaa tommosia summia miettimättä) päätöksistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:26"]
Haloo, onko muka tavallista, että jonkun autoa kehutaan? Ei meillä töissä eikä kaveripiirissä ainakaan. Siis todetaan tietysti, että "mukavaa, että sulla on nyt uusi/uudempi auto". Mutta ei kuolata sen auton perään tai sanota, "voi kuinka ihana auto sulla on".
[/quote]
Mua alko naurattaa ajatus auton kehumisesta.
[/quote]
Mä voisin kuolata avokattoista mersua tai jaguaria. :D Bemari on mulle no-no, sorry.
Mäkin ihmettelin että oikeastiko joku odottaa muilta kehuja kun vaihtaa auton. Mulla on omakin auto, omasta mielestäni tosi hyvä ja hieno....toiset kutsuu ökymaasturiksi....mutta en odota muilta huomiota tai kehumista. Auto Se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:30"]
[/quote]
Mä voisin kuolata avokattoista mersua tai jaguaria. :D Bemari on mulle no-no, sorry.
[/quote] Mulle taas Mersu on täysin turn off.
En mä oo ikinä kuullut, että jonkun autoa kehuttaisiin. Yleensä ihmiset haukkuvat ja kritisoivat...
Auto on niin passéé. Ostapa kunnon Christiania bike, niin kuulet ihastelua hipstereiltä. Auton statussymboliarvo onneksi hiljalleen laskee länsimaissa.
Teuvvooooo, oo'ooooo, ota minut kyyytiiiin, vo'oooo.