Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ballerinatossut sopivat vain pitkäsäärisille

Vierailija
22.09.2014 |

Kerrassaan kamalan näköistä kun lyhyt- ja paksujalkainen yhdistää kapealahkeiset housut balleriinoihin. 

Tuli taas mieleen tänne äskettäin linkatusta blogista...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elää tuollaisten sääntöjen mukaan, niin siitä vaan.

Vierailija
22/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Mihin viestiin viittaat tällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/korkkarit-vai-tennarit-valitse-kengat-ruumiinrakenteesi-mukaan/3304090

Pitäisikö tästäkin artikkelista vetää herneet nenään, vaikka ihan tottahan siellä puhutaan, kun mietitään, mikä kenkä kenellekin parhaiten kävisi. Oma asia sitten, minkälaiset kengät todellisuudessa valitsee. 

Vierailija
24/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Mihin viestiin viittaat tällä?

[/quote]

Aloitukseen. Käsittääkseni on tapana, että jos viittaa johonkin kommenttiin, niin silloin joko lainataan sitä tai laitetaan alkuun esim. "5: "

Kun viitataan aloitukseen, sitä ei tarvitse erikseen selittää.

Vierailija
25/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ballerinat eivät sovi kenellekään. Ei edes pitkäsääriselle. Tai, no lapsille ne sopivat. Muuten rumimmat kengät ikinä, ellei sitten Crocseja lasketa kengiksi.

Mukavia kauniitakin kenkiä on saatavilla.

Muutenkin kannattaisi pukeutumisessa ottaa huomioon oman vartalon mittasuhteet, eikä vaan hankkia sellaista, joka on juuri nyt muotia. 

Vierailija
26/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:43"]

Muutenkin kannattaisi pukeutumisessa ottaa huomioon oman vartalon mittasuhteet, eikä vaan hankkia sellaista, joka on juuri nyt muotia. 

[/quote]

Tästä olen tismalleen samaa mieltä! Mutta tiedän, että ihan kamalan moni suuttuu ja sanoo, että kyllä jokaikisen, joka haluaa, täytyy saada pukeutua ballerinoihin, pillifarkkuihin ja peplum-toppiin, oli paino tai vartalon muoto ihan mitä tahansa. Toki saakin, mutta ei pidä olettaa, että jokainen näyttää siinä asussa hyvältä (vrs. siihen, miten hyvältä kuka tahansa voi näyttää omalle vartalotyypilleen sopivissa vaatteissa). 

Vierailija
27/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä nro 23:n kanssa siitä, että ballerinat ovat aika rumat kengät. Hyvin pienijakaisille ne sopivat ehkä jotenkuten, mutta muilla näyttävät kauheilta, varsinkin ilman sukkia.

Vierailija
28/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:46"]

Muutenkin kannattaisi pukeutumisessa ottaa huomioon oman vartalon mittasuhteet,

[/quote]

Tästä olen tismalleen samaa mieltä!

[/quote]

Mutta miksi "kannattaa pukeutua" jollain tavalla, jos ei itse siitä pidä? Jos noin toimii, pukeutuu vain toisten ihmisten vuoksi. Voit toki sanoa, että se on kohteliaisuutta, mutta ihan oikeaa kohteliaisuutta on ystävällinen käytös ja sanat, joita käytät, ei vaatetus.

Vierailija
29/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:59"]

[/quote]

[/quote]

Mutta miksi "kannattaa pukeutua" jollain tavalla, jos ei itse siitä pidä? Jos noin toimii, pukeutuu vain toisten ihmisten vuoksi. Voit toki sanoa, että se on kohteliaisuutta, mutta ihan oikeaa kohteliaisuutta on ystävällinen käytös ja sanat, joita käytät, ei vaatetus.

[/quote]

Uskallan väittää, että sellaisia naisia, joille on aivan sama, miltä näyttävät, on vähemmistö. Suurin osa meistä naisista haluaa ainakin jossain määrin "näyttää hyvältä", se on naisellinen, ikivanha, eikä mitenkään paheksuttava piirre. Moni saa siitä myös lisää itseluottamusta. 

Kohteliaisuudella muita kohtaan tällä ei ole mitään tekemistä, kohteliaisuutta on se, että huolehtii hygeniasta ja toki hyvä käytös.

Vierailija
30/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:50"]

Olen samaa mieltä nro 23:n kanssa siitä, että ballerinat ovat aika rumat kengät. Hyvin pienijakaisille ne sopivat ehkä jotenkuten, mutta muilla näyttävät kauheilta, varsinkin ilman sukkia.

[/quote]

Ei kai nyt kukaan käytä sukkia ballerinojen kanssa? Ehkä just ja just sellaisia ohuita ihonvärisiä tai avokassukkia, mut ei muita.

Vierailija
31/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen kyllä paljon pahempiakin "pukeutumisrikkeitä" kuin ballerinat lyhytsäärisillä. En ole kyllä koskaan uhrannut ajatustakaan niiden sopivuudelle tai sopimattomuudelle verrattuna vartalotyyppiin. Itse satun olemaan pitkäsäärinen, eli mulle ne sitten varmaan onneksi sopii?

Vierailija
32/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:31"]

Erittäin hyvä vaihtoehto selkäkipujen kanssa kamppaileville, joille korot ovat myrkkyä.

Minä pidän tietämättömien ihmisten kommenteista.

[/quote]

Heh, balleriinathan on yhden surkeimmista kengistä jaloille ja selälle.

Vierailija
33/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Uskallan väittää, että sellaisia naisia, joille on aivan sama, miltä näyttävät, on vähemmistö. Suurin osa meistä naisista haluaa ainakin jossain määrin "näyttää hyvältä", se on naisellinen, ikivanha, eikä mitenkään paheksuttava piirre. Moni saa siitä myös lisää itseluottamusta. 

Kohteliaisuudella muita kohtaan tällä ei ole mitään tekemistä, kohteliaisuutta on se, että huolehtii hygeniasta ja toki hyvä käytös.

[/quote]

Näin juuri. Moni pukeutuu muotivaatteisiin siksi, että haluaa näyttää itselle ja muille tietävänsä, mikä on tällä hetkellä muodikasta ja olla ns. aallon harjalla. Nuorille massan mukana kulkeminen ja itsensä samanlaiseksi yhteisön kanssa kokeminen on tärkeää. Harva ajattelee, ettei ole yhtään mitään väliä, miltä vaatteissaan näyttää, vaan suuri osa haluaa näyttää ainakin ihan ok:lta, moni mielellään kauniilta ja tyylikkäältä. Mitä tärkeämpi tilaisuus itselle on kyseessä, sitä tärkeämpää hyvältä näyttäminen on. 

Vierailija
34/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:31"]

Erittäin hyvä vaihtoehto selkäkipujen kanssa kamppaileville, joille korot ovat myrkkyä.

Minä pidän tietämättömien ihmisten kommenteista.

[/quote]

Heh, balleriinathan on yhden surkeimmista kengistä jaloille ja selälle.

[/quote]

No niinpä! Matala korko on todettu selkäystävällisimmäksi kengäksi, ei suinkaan ohuet lätyskäpohjat. 

Vierailija
35/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pillifarkut ovat sellaiset, että ne sopivat ainoastaan ballerinojen kanssa (inhoan esim. yhdistelmää pillifarkut + Converset tai pillifarkut + saappaat: pillifarkut ylipäätään näyttävät yleensä idioottimaisilta kenen tahansa päällä, PAITSI jos jalassa on ballerinat). Eikä minun mielestäni ihmisen tarvitse olla mitenkään erityisen pitkäsäärinen tai superhoikka. Normaali, sopusuhtainen vartalo käy näihin hyvin.

Mutta ihmettelen kyllä, kenen mielestä ballerinat ovat mukavat jalassa?! Lättänäkengät eivät yleensäkään ole hyväksi jaloille...

Vierailija
36/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä musta pillifarkut sopii korkeavartisten tennareiden, tietynlaisten lenkkareiden, monien korkkareiden sekä saapikkaiden kanssa. Saappaiden kanssa täytyy varoa, ettei kangas yhtään tursua polvien kohdalta, eli farkkujen täytyy olla tosi tiukat. Ja sitten se, kenelle ne pillifarkut ylipäänsä nätisti jalkaan istuu, onkin sitten toinen tarina. 

Vierailija
37/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:19"]Crocsit on kieltämättä tosi mukavat jalkaan, mutta se ei tarkoita että liikun niillä muualla kuin kotipihalla rai mökillä.
[/quote]

Ihan sama missä ja millaisilla kengillä liikut, ei sinuun kukaan kiinnitä huomiota.

Vierailija
38/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäkääs sitten jotain kivoja kenkiä, jotka sopivat tällaiselle persjalkaiselle suomalaiselle naiselle. Minua aina ärsyttää kun kaikki sanoo että löytyy niitä kauniitakin kenkiä, kaipaan esimerkkejä :)

Vierailija
39/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:19"]

Ballerinat on ihanat <3

[/quote]

Varmaan joo, mutta kun selkä ei kestä kävellä tasapohjaisilla kengillä.

Vierailija
40/44 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2