Työkaveri painii aivan eri sarjassa kuin minä
Komea, hauska, pukeutuu hyvin ja on urheilullinen. Saisi varmasti kenet tahansa naisen.
Itse olen ylipainoinen ja omasta mielestäni ihan taviksen näköinen.
Tämä mies on nyt kuitenkin osoittanut kiinnostumisen merkkejä, työajan ulkopuolellakin laittaa viestiä ja joka aamu ja ilta laittaa viestiä 😘❤️🥺 emojien kera.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan hyvin olla kiinnostunut. Jotkut pitävät isommista naisista, myös ne hoikat ja urheilulliset miehet. Tuttavapiirissänikin on yksi tällainen pariskunta.
Samoin, mies on tosi pitkä ja komea. Nainenkin on nätti, mutta ylipainoa on 30 kg, luonteeltaan tosi mukava ja kiva kuitenkin. Ovat jo pitkään olleet naimisissakin.
En usko, että mikään veto on kyseessä, mutta älä heti hyppää sänkyyn vaan tarkkaile tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan hyvin olla kiinnostunut. Jotkut pitävät isommista naisista, myös ne hoikat ja urheilulliset miehet. Tuttavapiirissänikin on yksi tällainen pariskunta.
Samoin, mies on tosi pitkä ja komea. Nainenkin on nätti, mutta ylipainoa on 30 kg, luonteeltaan tosi mukava ja kiva kuitenkin. Ovat jo pitkään olleet naimisissakin.
En usko, että mikään veto on kyseessä, mutta älä heti hyppää sänkyyn vaan tarkkaile tilannetta.
En ole heti hyppäämässä sänkyyn vaikka mieli tekisikin. Olen hänen kanssaan asiasta puhunut ja hänkin sanoi, että ilman luottamusta ei ole mitään.
Ap
Vaikutat todella huonoitsetuntoiselta :(
Voi olla, että mies haluaa pullukan kotiin maksamaan puolet menoista tmv. Tai ylipäätään tykkää olla vallassa.
Ihan ensin miettisin, onko suhde työkaverin kanssa ylipäätään hyvä idea. Välittääkö toisesta niin paljon, että on tarvittaessa valmis vaihtamaan duunia. Tai onko valmis kovettamaan itseään niin paljon, että duunit sujuu vaikka rakkaudessa oliskin ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat todella huonoitsetuntoiselta :(
Voi olla, että mies haluaa pullukan kotiin maksamaan puolet menoista tmv. Tai ylipäätään tykkää olla vallassa.
Olin juuri vanhempieni luona kesälomalla ja suoraan sanottuna paska fiilis. Koko loman sain kuulla painostani ja kuinka voisin olla kaunis jos vain pudottaisin muutaman kilon.
Tähän mennessä olen pitänyt itseäni kauniina, vaikka minulla onkin ylimääräistä ja olen ollut itseni kanssa sinut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensin miettisin, onko suhde työkaverin kanssa ylipäätään hyvä idea. Välittääkö toisesta niin paljon, että on tarvittaessa valmis vaihtamaan duunia. Tai onko valmis kovettamaan itseään niin paljon, että duunit sujuu vaikka rakkaudessa oliskin ryppyjä.
No itse kyllä pystyn tehdä samassa paikassa töitä vaikka tulisikin ryppyjä rakkauteen. Sitä paitsi yritys jossa olemme töissä on niin iso, että harvemmin tullaan töissä edes näkemään, varsinkin jos pääsen etenemään haluamaani työhön. Nytkin työvuorot ajoittuvat niin, että olemme ehkä joka kolmas viikko yhtä aikaa töissä.
Ap
jopas sitten sattuikin