Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan sairastavani hypokondriaa

Vierailija
24.08.2021 |

Eli luulosairautta. Minulle se on oikea sairaus. Ramppaan lääkärissä ihan mitättömistä asioista, esim finnin takia menin lääkäriin, koska olin varma että se on melanoomaa. Tiedostan koko kehoni 24/7 eli pienikin kipu, outo tunne tai naksahdus niin ahdistun. Yskähdys saa aikaan pelon keuhkösyövästä ja itseasiassa syöpä on se mitä pelkään eniten maailmassa. Se sairaus on nimenäkin jo niin kauhea.
Olen 45v perusterve nainen. Paheitani on satunnainen tupakointi ja pari krt kk jokunen keskiolut. Noiden jälkeen pelkään aina kuolevani hitaan ja tuskallisen kuoleman. Tähän ei taida olla lääkettä, mutta muiden hypokondriasta kärsivien kuulumisia haluaisin lukea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, paitsi että terveyteni petti lievästi ja nyt vaan odotan kauhulla milloin saan siihen saagaan jatkoa. Jos saan. Ei syöpä mutta valtava elämänmuutos jos niin käy. Kuuntelen jokaista rasahdusta kehossa pelon vallassa. En voi enää olla vain rauhassa ettei kauhu pääse yllättämään. Ts radio ja youtube syöttää harhautusta mielelle kaiken valveillaoloajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on turvallinen pelon aihe verrattuna niihin aiheisiin, joita oikeasti pelkäät käsitellä.

Vierailija
4/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pienen avun psykiatrilta

Vierailija
5/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lievästä hypokondriasta kärsivä tunnistaa oman taipumuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme