Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja: laihan painonpudotus

Vierailija
22.09.2014 |

Olen yrittänyt pudottaa painoa noin 3 kg, siis kiinteytyä, mutta en tiedä mitä teen väärin.
Peruskulutus n. 1850 kcal / vrk
Voin syödä 2200 kcal / vrk jolloin en laihdu.
Liikuntaa harrastan.

Yhden päivän ruokailut:
Aamiainen: 2 dl kaurapuuroa marjoilla
Lounas: 1 peruna, jauhelihakastiketta, runsaasti salaattia ja lämpimiä kasviksia ja vihanneksia
Välipala: marjasmoothie 4 dl
Päivällinen: tonnikalasalaatti
Iltapala: 2 näkkileipää voilla ja juustosiivulla, hedelmä sekä vihreä tee.
Vettä paljon pitkin päivää.

Arvostaisin vastauksianne! Kiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää laihtua? Mene punttikselle, kroppa kiinteytyy, mutta paino ei kyllä välttämättä laske, saattaa jopa nousta. Älä katso vaakaa, vaan peiliä ja vaatteita.

Vierailija
2/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo laiha niin en ihmettele ettei tuollaisella syömisellä paino putoa... Monen laihan täytyy vetää sinne 1200-1500 kcal päiväsaantiin että paino alkaa edes hitaasti laskea. 

Tuosta marjasmoothiesta tulee muuten yllättävän paljon melko turhia kaloreita... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskulutuksesi ei voi olla noin korkea. Minulla se on n. 1350 kcal ja olen 163/52.

Vierailija
4/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:14"]

Miksi pitää laihtua? Mene punttikselle, kroppa kiinteytyy, mutta paino ei kyllä välttämättä laske, saattaa jopa nousta. Älä katso vaakaa, vaan peiliä ja vaatteita.

[/quote]

Laihtua pitää silloin, kun rasvaprosentti ei miellytä. Lihasmassan lisääminen ei pienennä rasvaprosenttia.

Vierailija
5/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan liikunnalla yritä saada tulosta aikaan! Esim lihastreeni on täysin väärin, jos KIINTEYTYÄ yrittää!

Vierailija
6/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rasvaa voi polttaa nimenomaan sillä liikunnalla.

Vierailija
7/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat lisää lihaksia niin ne kuluttaa enemmän energiaa levossa. lihaksien lisääminen auttaa laihdutuksessa lepoenergiankulutuksen kasvun myötä 

Vierailija
8/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tuosta liikunnasta ap:lle jauhatte? Hänhän sanoo jo aloituksessa harrastavansa sitä, ja jos oikeasti laihan ihmisen energiankulutus on 2200 kcal päivässä niin kyllähän siihen jo liikkua täytyykin. Esim itselläni hoikalla se on noin 1700 kcal päivässä vaan, mutta minulla ainoana liikuntana 1,5 h koiran kanssa kävelyä päivässä.

Vierailija
9/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vähän tyhmiä, ap ja 6? Jos kiinteytyä haluaa, niin siinä nimenomaan liikunta auttaa. Ei kalorin rajoittamista! Ruokavaliota voi muuttaa proteiinipitoisempaan suuntaan, siinä kaikki. Painon ei tarvitse pudota yhtään, eikä se ole edes suositeltavaa, jos on jo valmiiksi laiha.

Vierailija
10/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama ongelma. Olen 170 cm ja 56 kg ja haluaisin painon takaisin 54.5 kg koska suurin osa housuistani kiristää nyt. Mutta kalorit pitää vetää tosi alas, että tästä painosta saa mitään pois. Viime viikon 1500 kcal/pvä ja 4 krt liikuntaa ei saanut mitään aikaiseksi. Tällä viikolla koitan tuota 1300 kcal/pvä ja lisäksi lihaskuntoa aerobisen lisäksi..

Vierailija
11/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:27"]Minulla on vähän sama ongelma. Olen 170 cm ja 56 kg ja haluaisin painon takaisin 54.5 kg koska suurin osa housuistani kiristää nyt. Mutta kalorit pitää vetää tosi alas, että tästä painosta saa mitään pois. Viime viikon 1500 kcal/pvä ja 4 krt liikuntaa ei saanut mitään aikaiseksi. Tällä viikolla koitan tuota 1300 kcal/pvä ja lisäksi lihaskuntoa aerobisen lisäksi..
[/quote]

Noilla mitoilla voisit ostaa vaan kokoa isommat housut...

Vierailija
12/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:27"]Minulla on vähän sama ongelma. Olen 170 cm ja 56 kg ja haluaisin painon takaisin 54.5 kg koska suurin osa housuistani kiristää nyt. Mutta kalorit pitää vetää tosi alas, että tästä painosta saa mitään pois. Viime viikon 1500 kcal/pvä ja 4 krt liikuntaa ei saanut mitään aikaiseksi. Tällä viikolla koitan tuota 1300 kcal/pvä ja lisäksi lihaskuntoa aerobisen lisäksi.. [/quote] Noilla mitoilla voisit ostaa vaan kokoa isommat housut...

[/quote]

Niinpä, jos olis se 1000 eur ylimääräistä niin ostaisin muutamat duunihousut ja parit farkut. Mutta kun ei ole.

Vierailija
13/13 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mennyt sivu silmien ja korvien, että jos vedätte kalorit joksikin aikaa alas pudottaaksenne painoa, niin tavoitepainon saavutettuanne palaatte entisiin ruokailutapoihin ja kalorimääriin, mikä tietää sen, että pian olette taas entisissä mitoissa.

Ihmetyttää, jos puolitoista kiloa vaikuttaa niin paljon, että pöksyt kiristävät. Tuon verran naisen paino vaihtelee hormonitoiminnan mukaan joka tapauksessa. Mutta mikäs siinä, monet teistä haluavat olla alipainoisia ja jatkuvasti viluisia. Kaikin mokomin!