Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, mies ei enää halua niin paljon seksiä, onko

Vierailija
22.09.2014 |

ok, että mä dildolla tyydytän itseni joka ilta/ aamu? Vai onko ok, että menen joknkuntoisen miehen kanssa vaan panemaan? Olen tottunut seksiin lähes päivittäin. Tulen huonolle tuulelle, ellen saa. En saa nukuttuakaan ilman. Hiton ukko, kun meni ensin panemaan paksuksi ja nyt ei enää sitten seksi kiinnosta. Auttakaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vieraissa kerro se ukolle ensin

Vierailija
2/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeasti, mitä teen? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytät sitä dildoa. Big deal.

Vierailija
4/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin pervo!

Kyllähän sitä nyt pari viikkoa voi ilman olla.

Vierailija
5/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa, tässä on vielä monta kuukautta jäljellä raskautta ja sen jälkeen ei varmaankaan voi heti laittaa pimppiin mitään. ap

Vierailija
6/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko sinusta ok, että miehesi lähtee synnytyksen jälkeen hakemaan pillua muualta, kun sua ei kiinnosta?

Tai miten suhtautuuisit siihen, että miehesi runkkaa aamun illoin fleslighttiin tai pumpattavaan barbaraan? Mitä jos vaan hyväksyisit sen, että hänelläkin on oikeus kieltäytyä seksistä. Ja kun kerran parisuhteessa olette, niin kunnioitat hänen päätöstään ja lopettaisit lapsellisen kiukuttelusi. Toki voit ryhtyä tekemään töitä sen eteen, että saat hänen halunsa heräämään.

Vierailija
7/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi todennäköisesti tokenee ajan kanssa. Omani ainakin tokeni. Säälihän se on, että menevät hyvät haluta paljolti hukkaan, mutta nauti itsetyydytyksestä ja pysy onnellisena. 

Vierailija
8/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varma, etten pysy onnellisena, jos elän useita kuukausia ilman seksiä. En vaan pysty siihen. Onko siis tavallista, että miehet ei enää halua seksiä, kun nainen on raskaana?

Vierailija
9/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkuraskauden aikaan mies oli vähän haluton, tosin noi hirveät helteetkin varmaan vaikutti. Nyt viidennen kuun puolella kyllä pannaan päivittäin, että kyllä se siitä. :) Ja onhan sulla oma käsi, ei kai kukaan selväpäinen ton takia nyt ala pettämään tulevan lapsensa isää.......?

Vierailija
10/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on oikeus vartaloonsa ja seksuaaliseen koskemattomuuteensa. Miehen ei ole pakko suostua mihinkään seksiin, vain siksi että naista haluttaa. Kamalaa , jos olet noin itsekäs puoliso, joka vonkaa seksiä ja ajattelee miehen olevan vain seksiä varten. Pysykää lujina , veljet! Älkää alistuko naisten himoille!

Vierailija
11/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ok.

Vierailija
12/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ehkä veljes saa olla nakki housuissa lopun ikänsä, kun ap löytää jonkun kunnon panomiehen.

Vierailija
13/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan pakko suostua. Siksi tässä mietinkin muita vaihtoehtoja. Ap

Vierailija
14/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:04"]

Pari viikkoa, tässä on vielä monta kuukautta jäljellä raskautta ja sen jälkeen ei varmaankaan voi heti laittaa pimppiin mitään. ap

[/quote]

No jos ei mies kuukauden jälkeen annan, niin käytä sormia. Sitten taas kuukaden jaksaa.

Vierailija
15/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:53"]

Ei olekaan pakko suostua. Siksi tässä mietinkin muita vaihtoehtoja. Ap

[/quote]

Miksi et ole vastannut kysymyksiini? Vai odotatko vain että joku täällä antaa sulle luvan pettämiseen?

7

Vierailija
16/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7. Mulle on ok, jos mies runkkaa. Tai jos lähtee vieraisiin, niin siittä vaan. Mutta sen takia ei tarvii, etten mä suostuisi seksiin. Ap

Vierailija
17/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 11:10"]No olisiko sinusta ok, että miehesi lähtee synnytyksen jälkeen hakemaan pillua muualta, kun sua ei kiinnosta?

Tai miten suhtautuuisit siihen, että miehesi runkkaa aamun illoin fleslighttiin tai pumpattavaan barbaraan? Mitä jos vaan hyväksyisit sen, että hänelläkin on oikeus kieltäytyä seksistä. Ja kun kerran parisuhteessa olette, niin kunnioitat hänen päätöstään ja lopettaisit lapsellisen kiukuttelusi. Toki voit ryhtyä tekemään töitä sen eteen, että saat hänen halunsa heräämään.
[/quote]

Ohis, en ole apee. Mulle on kyllä okei, että mies tyydyttää itsensä jos sitä haluttaa ja minua ei, teki se sitten sen tekopillulla tai kädellään. Mielummin niin kuin, että ryntäisi vieraisiin. Mulla on pienempi tarve seksin suhteen, mulle riittää kerran viikossa, miehellä tekisi mieli joka toinen päivä. Mä taas olen parin päivän päästä orgasmista niin tyydyttynyt, että ei tee mieli, joten mies sitten tyydyttää itsensä jos ei kestä odotella ja se on mulle aivan okei.

Vierailija
18/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mullekin riittäis kerta viikosssa, mies Sais sitten vongata. Ap

Vierailija
19/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tässä on vielä Se, että itsetyydytys ei riitä. Saan orkut, mutta kaipaan heti lisää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi