Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Villit 9-vuotiaat
05.09.2014 |
Kuinka tavallista mielestänne on, että synttäreillä Rikkinäinen puhelin -leikki menee "kakka, pissa, + kirosanailuksi?
Tai että lähdetään päättömästi vaeltamaan ja koheltamaan, jos ei ihan koko ajan ole joku suuntaamassa energiaa johonkin järkevään toimintaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehkä pitävät jo liian lapsellisena tuollaisia leikkejä? Sokerihumalassa koheltaminen synttäreillä on aika tavallista.