Candy Crush Saga? Millä tasolla olet?
Mä olen tasolla 250. Onko se paljon vai keskiverto? En ole viitsinyt linkittää fb:hen nähdäkseni miten ystäväni pärjäävät.. ;)
Kommentit (61)
Candy crush on tasolla 547, 3 kaveria näyttää olevan aika paljon edellä.
Pelaan nyt enemmän farm hero sagaa ja nyt diamond diggeriä.
Täh, siis linkittää facebookiin? Missä te sitä sitten pelaatte? Voiko sitä pelata jossain muuallakin? Mä siis pelaan fb:ssa ja olen tasolla 165, vai mikähän se oli. Olen ollut siinä jumissa varmaan puoli vuotta. Enää en jaksa edes yrittää.
Mäkin olen 673 tasolla. Papa pearissa odotan uusia tasoja, se on paljon hauskempi.
Olenkin tasolla 181, kun tarkistin.
25.
410. Jumitin melkein vuoden tasolla 350, järki meinas lähteä!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:39"]
Mäkin olen 673 tasolla. Papa pearissa odotan uusia tasoja, se on paljon hauskempi.
[/quote]
Muuttuuko Papa pear merkittävästi alkua hauskemmaksi jos jaksaa pelata sitä jonkin aikaa? Kokeilin alkuun vähän matkaa, ja se tuntui pelkästään tuuripeliltä. Tuleeko siihen jotain "ratkaistavaa" myöhemmin?
Esim. Pyramid Solitaire oli sellainen että ajattelin sen olevan puuduttavan typerä, mutta sitten vähän myöhemmin jäin koukkuun. Tietysti tuurielementtikin on vahvasti mukana, mutta se ei silti ole pelkkää mekaanista läiskimistä.
Tasolla 3861. Ja kyllä, minulla on tylsä elämä.
1550, välillä päiväkausia pelaamatta, välillä taas kauhea draivi päällä 🙂
Mä oon 1094. Sitten kun loppuu elämät niin teen jotain muuta :)
Olen tasolla 1900. Aloitin pelaamisen pari vuotta sitten.
Tasolla 5015, lisätasoja pitää taas odottaa.
Hyhhyh mitä pelejä täällä pelataan.
Multi-Glad Rank One Undead Fire Mage
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä kuluu rahaa tuohon vittupaskaan?
Ei yhtään.
En mä halua lisää elämiä, menee hermo siihen 677:än näilläkin elämillä.
Joku kysyi että päästääkö ohjelma lopulta säälistä läpi - siitä en tiedä, mutta yhden tason (en enää muista minkä) ohjelma kyllä muutti helpommaksi. Siinä piti muistaakseni aluksi tehdä sairaasti jotain komboja, mutta kun päivitin sovelluksen niin se oli muuttunut paljon helpommaksi, enää tarvitsi tehdä niin ja niin monta raitakarkkia.
Odottelen tässä nyt että sille 677:lle kävisi samoin, annan aina kysyttäessä sen viihdyttävyydestä huonon arvion ja toivon että muut tekevät samoin (kysyy siis tietokoneella pelattaessa, ei kännykällä).