Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortsun käyttö/käyttämättömyys eka panolla.

Vierailija
22.09.2014 |

Kuinka on naiset, annatteko miehen tulla paljaaltaan ja laskea sisään eka tapaamisella?
Itselläni on ollut erottuani yhdeksän yhden yön juttua ja ainoastaan yksi vaati laittamaan kortsun kun ei ollut hänellä ehkäisyä. Muut naisista sanoivat että voi laskea sisään kun pilleri tai kierukka. Pari naista halusi spermat sisäänsä ihan eritoten. Tästä voisi päätellä että 80 prosenttia antaa paljaalla. Eipähän tuo minun otanta kovin laaja ole, mutta ihmeen vähän minusta kyseltiin kortsun perään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"]Kuinka on naiset, annatteko miehen tulla paljaaltaan ja laskea sisään eka tapaamisella?
Itselläni on ollut erottuani yhdeksän yhden yön juttua ja ainoastaan yksi vaati laittamaan kortsun kun ei ollut hänellä ehkäisyä. Muut naisista sanoivat että voi laskea sisään kun pilleri tai kierukka. Pari naista halusi spermat sisäänsä ihan eritoten. Tästä voisi päätellä että 80 prosenttia antaa paljaalla. Eipähän tuo minun otanta kovin laaja ole, mutta ihmeen vähän minusta kyseltiin kortsun perään.
[/quote]

Ootko käyny testeissä?

Vierailija
2/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut paljaalla, kun olen tuntenut kumppanin jo pitkältä ajalta ja luotan häneen täysin. Esim. nykyisen vakipanon olin tuntenut 4 vuotta ennen kuin päädyttiin sänkyyn. Luotan ja luotin häneen täysin. Jos kondomille olisi ollut tarvetta, hän olisi sen minulle kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"]Kuinka on naiset, annatteko miehen tulla paljaaltaan ja laskea sisään eka tapaamisella?
Itselläni on ollut erottuani yhdeksän yhden yön juttua ja ainoastaan yksi vaati laittamaan kortsun kun ei ollut hänellä ehkäisyä. Muut naisista sanoivat että voi laskea sisään kun pilleri tai kierukka. Pari naista halusi spermat sisäänsä ihan eritoten. Tästä voisi päätellä että 80 prosenttia antaa paljaalla. Eipähän tuo minun otanta kovin laaja ole, mutta ihmeen vähän minusta kyseltiin kortsun perään. [/quote] Ootko käyny testeissä?

[/quote] Olen käynnyt, eikä mitään löytynyt.

Vierailija
4/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök.

Vierailija
5/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisestahan se johtuu että sp-taudit leviävät, vaikkei sinulle nyt onneksi vielä ole osunut. Mutta kuulostat siltä kuin mielestäsi nainen yksin päättäisi kortsun käytöstä? 

Vierailija
6/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:33"]

Tuollaisestahan se johtuu että sp-taudit leviävät, vaikkei sinulle nyt onneksi vielä ole osunut. Mutta kuulostat siltä kuin mielestäsi nainen yksin päättäisi kortsun käytöstä? 

[/quote] Ei nainen sen enempää olen vastuussa kumista kun mieskään (en syytä naisia vain totean asian). Tuli pikkasen seksittömän liiton jälkeen riahaannuttua ja nautiskeltua naisten suloista :) Itsellä on aina kumeja mukana, mutta ei ne tule mieleenkään kun sänkyyn pääsee. 

Vierailija
7/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:33"]

[/quote] Ei nainen sen enempää olen vastuussa kumista kun mieskään (en syytä naisia vain totean asian). Tuli pikkasen seksittömän liiton jälkeen riahaannuttua ja nautiskeltua naisten suloista :) Itsellä on aina kumeja mukana, mutta ei ne tule mieleenkään kun sänkyyn pääsee. 

[/quote]

No toki kannattaa pelata riskillä, jos mielestäsi sopiva hinta yhden illan jutusta on esim. avioton lapsi tai sukupuolitauti, pahimmassa tapauksessa sellainen joka ei koskaan parane. Ja päälle mahdolliset omantunnonvaivat taudin levittämisestä.

Voihan nainen sanoa että hänellä ei ole tauteja tai on kierukka, mutta voiko kaikkiin luottaa?

Vierailija
8/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä miehet voivat olla..? Miksi ihmeessä naisen pitäisi kondomia vaatia, miksei mies laita sitä automaattisesti jos on menossa tuntematonta panemaan??? Nainen ei voi edes ostaa oikean kokoista kondomia miehelle valmiiksi, jos kyse on yhdestä illasta, vaan kyllä miehen pitää se asia ymmärtää ja osata hoitaa ihan itse.

Puhuvatko kaikki miehet totta kun ovat tekemisissä yhden illan tuttavuuden kanssa? Eivät tietenkään! Miksi miehet sitten kuvittelevat, että naiset olisivat 100% rehellisiä ja ajattelevat miehen parasta?

Epäilemättä sinä olet yksi niistä miehistä, joka kokee joutuneensa petoksen uhriksi ja joka pitäisi vapauttaa elatusmaksuista ja kaikesta vastuusta, jos/kun näillä reissuillasi onnistut lapsen siittämään.

Olet vastuuton idiootti, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
9/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"]

Kuinka on naiset, annatteko miehen tulla paljaaltaan ja laskea sisään eka tapaamisella?

[/quote]

Nopealla analyysillä sanoisin, että tuo yksi kortsua vaatinut oli tavallinen, normaalijärkinen nainen. Ne muutamat olivat välinpitämättömiä, mahdollisesti päihtyneitä, terveydestään huolehtimattomia. Plussana sanoisin, että heillä usein on ehkäisy käytössä, tai vähintään jälkiehkäisy. Miinuksena se, että paljaalla on annettu monille muillekin ja taudin jylläävät. Ja ne pari jotka tahtoivat spermat sisään, olivat naisia, jotka tahtovat vauvan todella kipeästi ja ovat valmiita pelaamaan venäläistä rulettia sellaisen saadakseen. Kuinka kauan noista panoista on aikaa? Veikkaisin, että jos on tärpännyt, he ottavat yhteyttä 1-3 vuoden viiveellä.

Vierailija
10/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtaa liikkua naisen päässä joka antaa tuntemattoman vedellä paljaalla ja roiskia rojut ränniin?

Vierailija
11/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 08:18"]

[/quote]

Nopealla analyysillä sanoisin, että tuo yksi kortsua vaatinut oli tavallinen, normaalijärkinen nainen. Ne muutamat olivat välinpitämättömiä, mahdollisesti päihtyneitä, terveydestään huolehtimattomia. Plussana sanoisin, että heillä usein on ehkäisy käytössä, tai vähintään jälkiehkäisy. Miinuksena se, että paljaalla on annettu monille muillekin ja taudin jylläävät. Ja ne pari jotka tahtoivat spermat sisään, olivat naisia, jotka tahtovat vauvan todella kipeästi ja ovat valmiita pelaamaan venäläistä rulettia sellaisen saadakseen. Kuinka kauan noista panoista on aikaa? Veikkaisin, että jos on tärpännyt, he ottavat yhteyttä 1-3 vuoden viiveellä.

[/quote]

Mä analysoisin sataprosenttisesti samoin.

Itse vaadin sinkkuaikoina aina kortsun käyttöä "nopeilta tuttavuuksilta". Ja olen mies, eli ei tämä ole sukupuoliriippuvainen asia, vaikka ap sen haluaakin naisten kontolle langettaa.

Vierailija
12/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:31"]

Mitä mahtaa liikkua naisen päässä joka antaa tuntemattoman vedellä paljaalla ja roiskia rojut ränniin?

[/quote]

Vauva.

Vierailija
13/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:24"]

Kuinka tyhmiä miehet voivat olla..? Miksi ihmeessä naisen pitäisi kondomia vaatia, miksei mies laita sitä automaattisesti jos on menossa tuntematonta panemaan??? Nainen ei voi edes ostaa oikean kokoista kondomia miehelle valmiiksi, jos kyse on yhdestä illasta, vaan kyllä miehen pitää se asia ymmärtää ja osata hoitaa ihan itse.

Puhuvatko kaikki miehet totta kun ovat tekemisissä yhden illan tuttavuuden kanssa? Eivät tietenkään! Miksi miehet sitten kuvittelevat, että naiset olisivat 100% rehellisiä ja ajattelevat miehen parasta?

Epäilemättä sinä olet yksi niistä miehistä, joka kokee joutuneensa petoksen uhriksi ja joka pitäisi vapauttaa elatusmaksuista ja kaikesta vastuusta, jos/kun näillä reissuillasi onnistut lapsen siittämään.

Olet vastuuton idiootti, ei voi muuta sanoa.

[/quote] Ap- Johan on negatiivista kommentointia täällä, en ole syyttämässä naisia mistään, koska en ole yhtään parempi kuin hekään ovat olleet.  Olen lopettanut itse yhden yön jutut kun kiinnostava nainen osui kohdalle ja muistelen lämmöllä kokemiani hetkiä. Kukaan ei ole ilmoittanut että olisi pulla turpoamassa uunissa vaikka aina paljaalla spermat sisään laskinkin. 

Vierailija
14/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:31"]

[/quote] 

Vauva.

[/quote] sama tuli itselläkin mieleen

Vierailija
15/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekalla kerralla voi tulla raskaaksi tai saada sp-tautia!

Vierailija
16/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkkuna, todella moni ravintolasta lähtenyt yhden yön tuttavuus (nainen) antoi painaa paljaalla loppuun asti. Alkoholilla osuutta asiaan? Suurin osa meni näin. Jälkeenpäin olen asiaa ihmetellyt - ja ollut kiitollinen siitä, että olen välttynyt taudeilta.

Vierailija
17/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:06"]

Kun olin sinkkuna, todella moni ravintolasta lähtenyt yhden yön tuttavuus (nainen) antoi painaa paljaalla loppuun asti. Alkoholilla osuutta asiaan? Suurin osa meni näin. Jälkeenpäin olen asiaa ihmetellyt - ja ollut kiitollinen siitä, että olen välttynyt taudeilta.

[/quote] Kyllä se naturelli on aina naturelli ja kumimuna ei tunnu hyvältä. Ei vaan kiimassa oikein järjellä osaa ajatella asioita.

Vierailija
18/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eiköhän sitä joku marraskuun päivä saavu sitten isänpäiväkortti postissa!

Tuli mieleen juttu kaveristani (nainen), joka siis erosi alkuvuodesta pitkästä suhteesta. Tämän jälkeen vietti melko villiä elämää, yhdenillanjuttuja taisi kertyä parikin viikossa eli kymmeniä yhteensä. Ja kertomansa mukaan ilman kortsua kun pillereillä oltiin. Noh, huomasi sitten kesän alussa käydä testeissä kun kaveriporukalla painostettiin ja klamydiahan sieltä löytyi, ollut ilmeisesti jo jonkun aikaa. Ei oikein voinut noille miehillekään ilmoitella että käykääpä testeissä kun harvemmin vissiin numeroita vaihdettiin.

Eli käypä testeissä, lortoilla (sekä miehillä että naisilla) on tapana tartuttaa toisiaan :)

Vierailija
19/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:18"]

Noniin, eiköhän sitä joku marraskuun päivä saavu sitten isänpäiväkortti postissa!

Tuli mieleen juttu kaveristani (nainen), joka siis erosi alkuvuodesta pitkästä suhteesta. Tämän jälkeen vietti melko villiä elämää, yhdenillanjuttuja taisi kertyä parikin viikossa eli kymmeniä yhteensä. Ja kertomansa mukaan ilman kortsua kun pillereillä oltiin. Noh, huomasi sitten kesän alussa käydä testeissä kun kaveriporukalla painostettiin ja klamydiahan sieltä löytyi, ollut ilmeisesti jo jonkun aikaa. Ei oikein voinut noille miehillekään ilmoitella että käykääpä testeissä kun harvemmin vissiin numeroita vaihdettiin.

Eli käypä testeissä, lortoilla (sekä miehillä että naisilla) on tapana tartuttaa toisiaan :)

[/quote] Näin miehenä pitää sanoa, että tyhmäähän se on mutta kännissä aamuyöllä, kun vaatteet on heitetty pois ja sängyssä ollaa kankipystyssä ja nainen on aivan märkänä vetämässä itseäni päällensä. Ei vaan tule mieleenkään laittaa kumia. Nuoret sinkkunaiset vaativat kumia, jos eivät käytä muuta ehkäisyä ja +30 naiset ettei saa laskea sisään, sitten pillereiden käyttäjistä en muita yhtäkään joka olisi vaatinut kumia. Joku tosin sanoi ettei tarvitse kumia kun hänellä on pillerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi