Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säästääkö miehesi?

Vierailija
22.09.2014 |

Entä sinä? Vai elättekö tili tuli tili meni tyylillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä säästetään

Vierailija
2/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon meistä aina ollut se säästäväisempi. Mies tykkää nauttia elämästä. Se hänelle suotakoon, mutta joskus ärsyttää kun miehen tulot on kuitenkin yli 4000 e kk eikä hän saa palkastaan juuri ikinä mitään säästöön. Rahat menee keikoille, tekniikkaan, alkoholiin ym. Miehelle esim. 2 e ei ole "mitään" vaikka oikeasti se pari euroa päivässä on kuitenkin 14 e viikossa ja monta kymppiä kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei käytä oikeastaan rahaa ollenkaan. Ajaa työsuhdeautolla, lähtee aamulla töihin, tulee kotiin, lukee lehdet, lähdetään lenkille, syödään illallinen.

Viikonloput ollaan mökillä tai joskus kaupunkilomalla. Pari kertaa vuodessa ostetaan hänelle vaatteita. Minä hoidan rahaliikenteen, ostan tavarat, maksan laskut ja hoidan säästämisen. Kaikki hoituu helposti yhteiseltä tililtä.

Vierailija
4/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tuhlaa, minä säästän.

Vierailija
5/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pohdittiin ystävien kanssa, miksi jotkut väittävät miestensä tuhlailevan. Meillä kaikilla kun on mies, joiden työpäivä on pitkä, työ on vaativaa ja siksi vapaalla perheen kanssa puuhailu, retkeily ja mökkeily on SE juttu. Vaimot hoitaa miesten perusvaatehankinnatkin, nykyään kengätkin tilataan netistä. Takki- ja pukuostoksille miehet raahataan kerran kaksi vuodessa.

Kertokaa siis, mihin miehet tuhlaa?

Vierailija
6/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilaa kaikennäköiset ledi valot ja autonosia ja härpäkkeitä netistä. Tuhlaa paljon mutta säästää myös. Joskus älähdän kun meinaa taas tilata jotain krääsää mitä tiedän että ei kumminkaan tule käyttöön mutta yleensä annan olla vaan. Mies kumminkin siirtää sovitti summa rahaa yhteiselle tilille niin tehkööt mitä haluaa omilla rahoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi