Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leskimies lahjoittaa minulle vaimovainajansa vaatteita

Vierailija
24.08.2021 |

Tapaamme kerran viikossa yhteisen harrastuksen parissa. Ryhmässä on muitakin naisia minun lisäkseni. Miksi mies tuo juuri minulle muovikassillisen edesmenneen vaimonsa yöpaitoja ja T-paitoja sekä alusvaatteita, jopa pikkuhousuja myöten? Kaikki vaatteet on puhtaita ja siistejä, mutta halpaa markettilaatua.
Loukkaanko miestä, jos en ota vaatteita vastaan? Viime viikon perjantaina sain jo kolmannen vaatepussukan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaat vaan roskiin ne ystävyyskamat.

Vierailija
2/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uffille tai vastaavaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole osannut edes kolmannen pussin kohdalla sanoa että kiitos mutta en tarvitse enempää?

Vierailija
4/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toivoo näkevänsä sinun yhteisessä harrastuksessa vaimovainajan T-paita päällä.

Vierailija
5/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ostaa itse kirpparilta käytettyjä vaatteita jos haluaa. On hyvä ettei tiedä kuka  on aiemmin käyttänyt.

Vierailija
6/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilikierrätykseen. Varaudu vaan siihen, että kamaa alkaa tulla enemmänkin. Astioiden raahaaminen on huomattavasti hankalampaa.

Luinpa muuten tuossa juuri suomalaisen klassikon, jossa tehtiin naimakauppoja ja morsian vaihtui lennossa kun tuli vastaan vanha ihastus ja tämä olikin kosijan vaimovainajan kokoinen, jolle sopii sitten samat vaatteet eikä tarvi hankkia uusia :D

Vierailija
7/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut jo heti, että kiitos paljon mutta vaatekaapit pursuaa jo vaatteita. Olen kyllä lukenut tämän ennenkin täällä.