Voi hiton AV ja AV:n älyköt---
Olen palaamassa puolen vuoden vauvalomalta tradenomiopintoihini... Aiemmin kerroin ylpeänä kaikille että opiskelen työn ohessa tutkintoa. Harmi vaan että tutustuin äitiyslomalla tähän palstaan - nyt tuntuu että pitää ihan kyyryssä lähteä sinne kouluun kun se on niin SÄÄLITTÄVA koko tutkinto ja kaikki tradenomit on idiootteja kusipäitä. Motivoidu nyt tässä sitten. Tänkjuu.
Kommentit (12)
Ensinnäkin arvostakaa itseänne! Olittepa minka ammatin alan edustajia hyvänsä olette kaikki arvokkaita ihmisiä. Kaikki ammatit ovat myös arvokkaita. Ei ole olemassa luuseriammattia! Hienoa että jaksatte opiskella ja tehdä töitä sekä siinä samalla rakkaudella kasvattaa lapsianne!!! Hattua nostan teille kaikille!
terv. äippälomalla oleva ja jonain päivänä töihin tai ehkä vielä opiskelujenkin pariin palaava kolmen lapsen äiti.
ehkä se lähihoitaja. Mutta en minä ainakaan ajattele että sellaiset ihmiset ovat tyhmiä, he vaan tyytyvät liian vähään. Ottavat ammatin, jonka jokainen voi hankkia eli menevät sieltä mistä aita on matalin. Mutta ei kai sitä kunnianhimoa kaikilla tarvi ollakaan.
Vierailija:
ehkä se lähihoitaja. Mutta en minä ainakaan ajattele että sellaiset ihmiset ovat tyhmiä, he vaan tyytyvät liian vähään. Ottavat ammatin, jonka jokainen voi hankkia eli menevät sieltä mistä aita on matalin. Mutta ei kai sitä kunnianhimoa kaikilla tarvi ollakaan.
Ja kunnianhimon puute on ehkä kuitenkin parempi, kun typeryys... ;D
Pitää päteä ja haukkua toisia, kun on jotain omassa itsetuntokehityksessä mennyt perustavanlaatuisesti pieleen. Ehkä äippä ei koskaan kehunut, vaikka kymppi tuli. Siksi ei olla ikinä niin tyytyväisiä omaan elämään, etteikö pitäisi toisia haukkua.
Ei minkäänlaista itsearvostusta enää itseeni ole. Aina kun joku nainen tulee juttelemaan, menen puihin, kun ajattelen heti, että tuo on paljon älykkäämpi kuin minä ja tulee heti tälle palstalle haukkumaan minut.
No joo, aika kummallisesti ajateltu, mutta oikeasti, kiitos älykkäiden av-mammojen, olen alkanut nähdä itseni todella tyhmänä idioottiluuseripaskajunttiääliönä.....
Ap, paskat AV:sta! Ole ylpeä itsestäsi ja saavutuksistasi. Ei siihen kaikki täällä AV:llä pystyisi, vaikka muuta väittävät. Intoa opiskeluun! :)
Oikeasti näillä ihmisillä jotka mollaavat ja haukkuvat jonkin tietyn tutkinnon surkeaksi ovat itse pudonneet pahemmin kelkasta. Nosta itsesi niiden yläpuolelle koska oikeastikin olet heitä fiksumpi. Eiköhän se ole ihmisestä kiinni kuka on hyvä työntekijä ja kuka ei. Mikään tutkinto ei tee hyvää työntekijää!
t. yksi tradenomi jota kehuttu töissään huippu ammattilaiseksi. Minua ei kukaan ktm tai muu saa tuntemaan itseäni vähempi arvoiseksi ellei todellista näyttöä ole paremmista tuloksista samasta työstä ;)
Se että käy töissä ja opiskelee siihen lisäksi yhtään mitään ...tradenomiksi tai hoitajaks ihan sama. Se on jo sellainen suoritus mihin moni ei pysty. Vetää mammoja katkeraks nääs kun itse eivät saa aikaseks imurointia kummempaa. : )
Tradenomienkin työpanosta tässä maailmassa tarvitaan, olivat ihmiset täällä mitä mieltä olivat. Ja pääasiahan on se, että sinä itse pidät opiskelemastasi alasta, eikö totta? Eli jos tykkäät, niin anna mennä vain. Älä vertaa itseäsi muihin, vaan pyri ylittämään itsesi!
Mars, mars; ylpeänä vain tradenomiksi opiskelemaan :)
Mä olen nimittäin LÄHIHOITAJA, ja sehän se on alhaisinta maan mutaa...En kyllä ole onneksi vielä reaalitodellisuudessa oppinut häpeämään tämän asian tunnustamista;)
Näistä AV:n " älyköistä" siis. Eihän näillä suurimmalla osalla ole YHTÄÄN MITÄÄN koulutusta, kunhan lämpimikseen jorisevat, kyllä sen huomaa kun yrittää haastaa jotain keskusteluun.
Eli sinne vaan opiskelemaan!
t: maisterintutkintoa suorittava.