Mistä sivutöitä illoiksi tai viikonlopuiksi?
Tarvitsen lisää töitä, koska aiheutin yhden ihmisen omaisuudelle tuhansien eurojen vahingon ja haluan korvata sen. Olen epätoivoinen ja suostun melkein mihin tahansa missä ei huijata tai manipuloida ihmisiä (esim. puhelinmyynti). Edes kevytyrittäjyys ei ole ongelma, koska mulla on turvattu työpaikka. Siitä saatava palkka on vaan niin pieni, etten pysty maksamaan siitä korvauksia ikinä. Olen fiksu ja ahkera duunari, mulla on AMK-tutkinto alalta joka ei työllistä. Mitä lisätöitä voisin saada ja mistä? Normaali työaikani on 8-16, joten pystyisin aloittamaan työt iltaisin n. klo 17-18 (paikasta riippuen) ja viikonloput on kokonaan vapaita.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitusta on miinustettu?
Tämä on av-palsta. Olisi ihme jos hyvä viesti ei saisi yhtään miinusääntä.
Siivous? Tai sitä ainakin itse ihan ensimmäisenä ajattelisin ja yrittäisin hankkia jos pitäisi lisätyötä tehdä. Palkka ei toki päätä huimaa ja jonkun aikaa varmaan joutuu työskentelemään että rahat saa kasaan mutta vähän paikkakunnasta riippuen tunteja on varmaan tarjolla ihan hyvin.
Henkilökohtainen avustaja? Kotisiivousta kevytyrittäjyytenä?
Riippuu vähän missä päin asut ja mitä osaat. Maatalouslomittajista on monin paikoin pulaa, mutta edellyttää tietty vähän kokemusta eläinten kansa toimimisesta eikä kaikkiin paikkoihin voi mennä ilman koulutusta. Kaupungeissa ruokalähetin työt, hehän ovat kevytyrittäjiä? Postille varhaisjakeluun? Myös siivousfirmoilla voi olla sopivia töitä, tosin illat ja viikonloput on esim. opiskelijoiden puolesta aika haluttuja kun niissä on pikkuisen parempi palkkaus.
Mene jonkin vuokrafirman listoille. Sieltä valitset sinulle sopivat vuorot ja kun rahat on kasassa, lakkaat ottamasta enempää vuoroja.
Miksi aloitusta on miinustettu?