Mistä kaunis päiväpeite 180 cm leveään parisänkyyn?
Hankittiin uusi sänky, joka on tosi hyvä. Sängynpeite puuttuu, koska isompia kokoja tuntuu olevan vaikea löytää. Mistä te olette omanne ostaneet? En halua tokmannin vitoshyllyvälin alimmalta tasolta sitä ekaa puuvillariepua, vaan jotain muuta.
Kommentit (25)
En ole käsityöihminen, vaan haluan ostaa valmiin. Ei voi olla mahdoton rasti löytää kaunista, tarpeeksi isoa peittoa jostain. -ap
Täältä voi olla vaikea saada vinkkejä. Palstamammat kun ei petaa eikä sisusta.
Yksi vaihtoehto , jota käytän: menee liikkeeseen, valitsee kankaan ja teetättää mieleisensä päiväpeiton.
Minä teetin ja sain juuri sellaisen kuin halusin.
Mihin päiväpeitettä tarvitaan? Meillä on ainakin niin tyylikkäitä lakanoita, ettei niitä edes halua peittää.
Hm home
Olen viimeksi ostanut ihanat puuvilla/ pellava lakanat❤️
Koiran takia Stockalta sellainen samettinen tikattu edes vähän varsinaisia lakanoilta hiekalta suojaamaan. Eri värejä saatavilla. Tykkään kovasti. En käsitä, mitä erikoista 180 cm leveässä sängyssä muka on? Ihan normikoko
Teetin sisustusliikkeessä haluamani ison koon ja toivomassani värissä. Upea tuli!
Ihan normi pituus, löytyy yleensä termillä "parisängyn päiväpeitto". Sitten pitäisi vielä tietää että minkä sinusta on kaunis väri ja materiaali, sekä mikä on hintahaarukka?
Ellokselta viimeksi tilasin. Ihana samettipintainen tikattu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto , jota käytän: menee liikkeeseen, valitsee kankaan ja teetättää mieleisensä päiväpeiton.
Teetättää, vai teettää?
Vierailija kirjoitti:
Koiran takia Stockalta sellainen samettinen tikattu edes vähän varsinaisia lakanoilta hiekalta suojaamaan. Eri värejä saatavilla. Tykkään kovasti. En käsitä, mitä erikoista 180 cm leveässä sängyssä muka on? Ihan normikoko
Ei kyllä ole ihan normikokoinen, 180 cm leveä sänky. Tekisi mieli sanoa rumasti, että laihduttakaa tai joustakaa vähän mukaavuuden halustanne. Alkaa löytymään paremmin päiväpeittoja ja tilaa huoneeseenkin ihan eri tavalla, ellette asu jossakin lukaalissa, jossa tilaa on millä mitalla.
Tilasin omani Espanjasta. Valikoimaa ja värejä ja kuvioita löytyy ihan toisella tapaa kuin Suomesta.
Mulla on aikoinaan ollut Luhdan päiväpeitto ja nykyään Finlaysonin.
Virkkaa tai ompele itse, niin saat haluamasi