Sinkkuelämää sarjan kaunein?
Kommentit (24)
Charlotte on sievin, mutta kyllä Samantha on kaunein. Varsinkin nuorempana.
Carrie on tyylikäs ja hienot hiukset, kokonaisuutena ihan hyvänäköinen mutta ei kaunis. Mirandan look varmaan puree myös joihinkin mutta mikään kaunotar hän ei ole.
Charlotte. Ja tykkään kovasti Carrien hiuksista, omani kun ovat lättänä moppi.
Mirandakin oli vähän pidemmillä hiuksilla minusta nätti.
1.charlotte 2.samantha 3.miranda 4.carrie
Kyllä Carrie on Mirandaa kauniimpi.. Ei toki kovin kauniskasvoinen mutta silti. Vartalo myös kymmenen kertaa paremmassa kunnossa.
Carrie ja Samantha jakaa ykköspaikan.
Charlotte ja Miranda. Samanthalla on minun mielestäni jotain todella ärsyttäviä piirteitä kasvoissa. En osaa sanoa mitä, mutta mikään kaunotar hän ei ole. Kroppakaan ei hääppöinen. Carriessa ihaninta on hiukset ja hoikkuus. Kasvot eivät ole kauniit, mutta hänestä saa stailattua ihan nätin.
Charlotte ehdottomasti! Kauniit kasvot. Samantha myös mutta ei jotenkin yhtä luonnonkaunis (toki hän on myös Charlottea vanhempi).
Charlotte minustakin, minäkään en tykkää Samanthasta, jotenkin epämiellyttävän ihmisen näköinen.
Samanthan kasvot kauneimmat. Hänelle sopii niin lyhyt hius kuin pitkäkin. Itse näyttäisin mieheltä siilitukassa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:30"]
Samanthan kasvot kauneimmat. Hänelle sopii niin lyhyt hius kuin pitkäkin. Itse näyttäisin mieheltä siilitukassa.
[/quote]
Ja jos miettii Carrietakin siilitukassa..
Charlotte on tyylikkäin, klassinen nainen.
Samanthan naama, Charlotten kroppa.
Charlotte ja Samantha perinteisellä tavalla kauneimmat, mutta koska olen aina tykännyt personallasella tavalla kauniista tai hyvänäköisitä enemään niin voiton vie Carrie.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:37"]Charlotte ja Samantha perinteisellä tavalla kauneimmat, mutta koska olen aina tykännyt personallasella tavalla kauniista tai hyvänäköisitä enemään niin voiton vie Carrie.
[/quote]
Piti lisätä, että Miranda ihan sievä, mutta aika tavis.
Sori virheet, puhelin temppuilee...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:30"]
[/quote]
Ja jos miettii Carrietakin siilitukassa..
[/quote]
http://fun-gallery.com/wp-content/uploads/2010/10/Sarah-Jessica-Parker-Hairstyle.jpg
hm... totta
carrien hiukset ja kroppa on kauniit, mutta kasvot on rumat, se on niistä neljästä rumin ehdottomasi. charlotte on nätein.
Charlotte minunkin mielestäni :) luonnonkaunis ja tyylikäs.