Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työpaikan virkistyspäiville mennä trikoissa?

Vierailija
23.08.2021 |

Eli ulkona liikkumista luvassa uudehkon työpaikan työkavereiden kesken. En ole tavannut muita aiemmin kuin teamsissa.

Mutta mitä päälle? Olen ollut puolitoista vuotta trikoissa kotona, niissä urheilen ja oleilen normaalisti. ei minulla ole mitään muunlaisia ulkoiluhousuja, jotain farkkuja ym vain. Voinko siis mennä trikoissa vai tuijottavatko kaikki pyllyäni?? Onko vähän kiusallista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman naiset ei tykkää

Vierailija
2/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa (työlaki 13§2). Mutta työlaki ei sano mitään siitä, ettei alastomana voisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firman naiset ei tykkää

Naisten kanssa pitää pysyä väleissä, hyvä pointti. Ei tullut edes mieleen vaan ajattelin että miehet kyyläävät. Naisia on minun lisäkseni vain pari.

Mistä jotkut sopivat housut voi ostaa? Onko nykyään jotain tuulihousuja?

Vierailija
4/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä berberi.

Vierailija
5/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alle pitkät kalsarit, ettet jäädy. Tarpeeksi vaatetta muutenkin. Viihdyt itse paremmin lämpimänä. Trikoot on parhaimman näköiset, etenkin kun kokonaisuus on kunnossa. Ota vielä joku pitkä huivi. Hymyä huuleen ja parodontax puhtaat hampaat. Vie jotain omaperäistä tulisista, teet vaikutuksen. Peppualusta voisi olla hyvä. Otsalamppu pimeällä,

Vierailija
6/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en lähtisi trikoissa.

Vierailija
7/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rikoo on riskillä ruma.

Vierailija
8/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa trikoot ja jonkun vähäsen pitemmän paidan/takin ettei berber-osasto jäädy tyystin🤭 Ja jos pohtii, että onko liian kalsarimaista. Itse käytän monesti jotakin paitaa sidottuna vyötäsille.

Vierailija
9/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sofia B ltä kysytään niin ihan mihin vaan voi mennä jumppatrikoot jalassa 😂😂

Vierailija
10/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vaelluspöksyt käyt ostamassa. Pitävät tuulta ja hylkivät vettä. Trikoot alle. Jos kuuma, pöksyt lähtee, trikoot jää.

Noita saat vaikka eläinkaupasta, urheilukaupasta tai marketista...

Vierailija
11/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan virkistyspäiville??? Mikä työnantaja järjestää tässä tilanteessa ylimääräisiä kokoontumisia henkilöstölleen??? En todellakaan menisi.

Vierailija
12/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit laittaa. Itse käytän mustia trikoo housuja koko ajan töissä, teen lasten kanssa töitä ja oleilen paljon lattialla ja kyykistelen, vaatteet myös likaantuvat helposti niin ei siinä paljon farkkuja pidetä. Itse yhdistän trikoot työajalla pidemmän malliseen työ pikeepaitaan ja firman fleeceen tai omaan mustaan college huppariin. Ei ole tullut mieleenkään että asiakkaat kieli pitkällä tsekkailisivat pyllyä.

Summa summarum, trikoot on urheiluvaate ja olet menossa firman työtekijäiden kanssa liikkumaan, niin ihan hyvin voit ne trikoot pukea.

Vierailija
13/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule stringibiksuissa!

T. Schetämiäs

Vierailija
14/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki työkaverit ole jo nähneet berbereitä. Kunhan trikoot on asialliset eli ei näy läpi.

Vierailija
15/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt noloa mennä mihinkään niissä kalsareissa, milloin naiset ymmärtää tämän?

Vierailija
16/16 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt noloa mennä mihinkään niissä kalsareissa, milloin naiset ymmärtää tämän?

Puolialasti mennään peba ja kamelinvarvas vilkkuen ja kumitissit tarjottimella. Mutta ei miehiä varten.

(HAH!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan