Oletteko aina hyvällä tuulella? Miten jaksatte?
Minä en osaa peittää väsymystäni, vaan olen väsyneenä todella pahantuulinen,ja se näkyy:( Valitettavasti huonotuulisus ei tunnu olevan hyväksyttyä. En vaan jaksa enkä osaa esittää muuta kuin olen.
Kommentit (3)
Olen keskivaikeasti masentunut ja usein todella ahdistunut, mutta töissä esitän aina iloista ja pirteää. En osaa olla muuten, sillä minulle on jostain syystä hirveän tärkeää, että kaikki pitävät minusta ja että olen aina kaikille mukava. Ristiriita ulkoisen olemuksen ja sisäisen pahan olon välillä on valtava ja toivoisin osaavani ilmaista pahaa oloani myös töissä edes jotenkin. Olen jumittunut esittämään iloista ja se on pidemmän päälle raskasta.
Silloin kun on väsynyt, ei tarvitse teeskennellä muuta..minä olen positiivinen ihminen, muttei se todellakaan tarkoita että olisin aina hyvällä tuulella :) kuitenkaan ei ole hyvä 'oksentaa' huonoa oloa läheisten päälle vaan sanoa mieluummin että olen väsynyt ja huonotuulinen..minkä ikäinen olet, onko sinulla perhettä? :) jaksamisia, lepäile tänään jos mahdollista.
Mua ärsyttää aina hyväntuuliset ihmiset. Etenkin aamuisin.