Tämä asia aiheuttaa harmistusta,
kun miehen kanssa menee kaikki suht' jees ja samoin hän tulee hyvin yhden lapseni kanssa juttuun, mutta on sanonut tässä joku hetki sitten suoraan, että hänen kemiat eivät käy yksiin vanhimman lapseni kanssa. Ja kyllähän sen olen huomannutkin. Olen myös tarjonnut miehelle, että mennään jonnekin perheohjaukseen tms.... juttelemaan tästä tilanteesta. Tuo ei miestä kiinnosta, pitää kai ihan höpöhöpö-hommana moista.
Tiedän myös sen, että lapset ekana & sitten kaikki muu, mutta silti...... Olisi todella vaikeaa enää tässä vaiheessa sanoa miehelle, että ei tämä homma täysin toimi. Saatikka sekoittaa tuon yhden lapsen elämää, kuka tulee miehen kanssa hyvin juttuun. Olisi se taatusti hänestä hämmentävää, jos mies yks'kaks tästä arjestamme pois lähtisi. Kuitenkin yritän mielessäni kantaa tuota vanhintakin lasta, kuka ei miehestä tykkää ja hänen ajatuksia.
Tuntuu, että pää on täynnä tätä pohtimista. Ja tuntuu, ettei minulla ole aikaa mihinkään asiantuntijalle ottaa yhteyttä & keskustella tästä tilanteesta. Päivät olen töissä. Ei töistä voi lähteä soittelemaan omia asioita.