Lue keskustelun säännöt.
Nina kuolee jos ei löydy kantasoluluovuttajaa pian
23.08.2021 |
Ei ole sopivaa olemassa vielä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/30b0fae6-c9fe-46ea-a61e-a15eab19c275
Kommentit (24)
Huom, naisten ei toivota liittyvän rekisteriin, heitä on jo liikaa eli 2/3.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Punaisen Ristin poliittisen toiminnan vuoksi itse kieltäydyn ehdottomasti tukemasta heitä.
Siksi en voi esim. luovuttaa vertakaan. Sääli, muuten kyllä auttaisin mielelläni.
Mun kuolemaan tuomittu ystävä parani syövästä sairaanvoitelun avulla, se kannattaa sinunkin Nina ehdottomasti ottaa!
"Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
17 Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
18 Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä." (Jaakobin kirje luku 5.)
Tämä löytyy Raamatun loppuosasta tämä Jaakobin kirje, ja tuo voitelu on auttanut monia, itsekin olen sitä usein käyttänyt. Kannattaa noudattaa tuota ohjetta mahdollisimman kirjaimellisesti, eli ottaa mukaan myöskin synnintunnustus. Näin teen aina itsekin, kun tuota voitelua käytän. Sairaat ihmiset eivät ole sen syntisimpiä kuin muutkaan, mutta tuossa paranemislupauksessa asiaan liitetään myöskin tuo synnintunnustus, eli sen avulla voi vain voittaa. Itsekin vaadin sen aina mukaan kun voitelun otan, koska haluan parantua. Huom! Tuo kohta EI väitä, että sairaus johtuisi synnistä, vaan siinä sanotaan, että JOS hän on syntiä tehnyt niin hän saa sen anteeksi!
Joku raitishenkinen pastori tätä voitelua tekemään, siinä piirretään vain öljyllä risti otsaan ja jutellaan ja rukoillaan. Älä pyydä paikalle ketään paranemista erityisesti korostavaa huutaja-kaataja-saarnaajaa. Heidän toimintansa on usein epäraitista ja sellainen saattaa vain pahentaa sairautta. Sairaalapastorikin on yksi vaihtoehto jos et muita tunne.
Rukoilen puolestasi! ❤🙏🙏🙏