Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori opettaja ja "vaativat" vanhemmat

Vierailija
23.08.2021 |

Toimin kk-ohjaajana eka-tokaluokkalaisten parissa. Työpareinani ovat kaksi nuorta opettajaa (itse olen jo yli 4-kymppinen). Päivittäin saan kuulla, miten monet vanhemmat tulevat ns. linjoja pitkin Wilman kautta ja opettajat kokevat monet viestit jopa vihamielisiksi. En yhtään ihmettele, jos opeilla on hirveä stressi Wilman lukemisen ja vanhempainiltojen suhteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on molemminpuolista. Haaveilen, että koko Wilma kaatuu ja tuhoutuu.

Vierailija
2/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin vanhemmat ovat vaativia? Oman kokemukseni mukaan osan opettajista pitää aina moittia vanhempia ja sama osa on myös sitä mieltä, että tietävät lasten kaikki asiat paremmin kuin vanhempi, vaikka itsellä ei olisi lapsia. Usein huonoimpia opettajia ovat ne, joilla ei ole tai ole ollut kouluikäisiä lapsia. Omalla alueellani vanhemmat ovat liiankin kohteliaita ja kunnioittavia opettajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat vaadi yhtikäs mitään, jos opettaja osaa hommansa.

Vierailija
4/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa opettajista marisee aina, vaikka heillä on ennätyslomat, ei tulosvastuuta, helppo työ ja lyhyet työpäivät. Palkka on em seikat huomioiden myös kohtuullinen.

Vierailija
5/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmesta lapsesta nuorinkin on jo lukio. Koko tänä aikana en ole laittanut yhtään ns mänttiä viestiä ammattitaitoiselle opettajalle. Kaikennäköisiä tunareita on riittänyt kyllä.

Vierailija
6/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kolmesta lapsesta nuorinkin on jo lukio. Koko tänä aikana en ole laittanut yhtään ns mänttiä viestiä ammattitaitoiselle opettajalle. Kaikennäköisiä tunareita on riittänyt kyllä.

Eli olet lähettänyt runsaasti mänttejä viestejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän